Η Maersk προειδοποιεί ότι το Lockdown στη Σαγκάη θα αυξήσει περαιτέρω τα έξοδα μεταφορών με πλοία

Η δανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία Maersk είπε ότι το lockdown στη Σαγκάη θα βλάψει σοβαρά τις μεταφοράς και θα αυξήσει το κόστος τους, καθώς οι εντεινόμενες προσπάθειες της Κίνας για την καταπολέμηση της εξάπλωσης του COVID-19 δημιουργούν περαιτέρω προβλήματα στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού.

Η κινεζική πόλη, όπου βρίσκονται από τις πιο πολυσύχναστες θάλάσσιες περιοχές και αεροδρόμια στον κόσμο, άρχισε το lockdown σ τη μισή πόλη τη Δευτέρα και σκοπεύει να κάνει το ίδιο και στην άλλη μισή για τέσσερις ημέρες από την Παρασκευή, σε μια δοκιμή δύο σταδίων.

Ενώ έχει κρατήσει ανοιχτά τα αεροδρόμιά της και το λιμάνι βαθέων υδάτων, έχει επιβάλει αυστηρούς περιορισμούς στην κίνηση, απαγορεύοντας τα μη εγκεκριμένα οχήματα από τους δρόμους και λέγοντας σε εκατομμύρια ανθρώπους να μείνουν στα σπίτια τους.

«Η υπηρεσία μεταφοράς με φορτηγά μέσα και έξω από τη Σαγκάη θα επηρεαστεί σοβαρά κατά 30% λόγω του πλήρους αποκλεισμού στις περιοχές Pudong και Puxi της Σαγκάης έως τις 5 Απριλίου», δήλωσε η Maersk, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο στους πελάτες τη Δευτέρα. Πρόσθεσε ότι οι αποθήκες στη Σαγκάη θα παραμείνουν κλειστές μέχρι την Παρασκευή.

«Συνεπώς, θα υπάρξει μεγαλύτερος χρόνος για την παράδοση και πιθανή αύξηση του κόστους μεταφοράς, όπως τα τέλη παράκαμψης και τα τέλη αυτοκινητόδρομου».

Η SEKO Logistics, μια εταιρεία μεταφορών και αποθήκευσης εμπορευμάτων με έδρα τις ΗΠΑ, δήλωσε ότι τα εργοστάσια στη γειτονική επαρχία Zhejiang επέλεξαν να μεταφέρουν φορτίο από το λιμάνι του Ningbo και όχι από τη Σαγκάη.

«Προβλέπουμε μια απότομη αύξηση των αεροπορικών ναύλων από σήμερα. Έχουμε ήδη λάβει ορισμένες υψηλές προσφορές μετά από ερωτήσεις στην Ευρώπη μέχρι στιγμής σήμερα», ανέφερε στον ιστότοπό της.

Η Κίνα παλεύει με τον μεγαλύτερο αριθμό λοιμώξεων από τον COVID-19 από την έναρξη, από τότε που υποχώρησε το αρχικό ξέσπασμα των κρουσμάτων της χώρας στις αρχές του 2020. Αυτόν τον μήνα έθεσε lockdown και άλλους κόμβους εξαγωγών μεταποίησης όπως το Changchun και το Shenzhen, γεγονός που οδήγησε σε επιμήκυνση ουρών εκτός μεγάλων κινεζικών λιμάνια.

Ωστόσο, μια έρευνα που διεξήχθη από μια κρατική εφημερίδα διαπίστωσε ότι ο «πόλεμος» της Shenzhen κατά του COVID-19 έχει βλάψει έως και το 93% των τοπικών μικρομεσαίων εταιρειών, με πολλές να υποφέρουν από διακοπές παραγωγής λόγω της διακοπής της λειτουργίας τους, τις διακοπές στην αλυσίδα εφοδιασμού και καθυστερήσεις στις εκτελέσεις εντολών.

Διαβάστε ακόμα