Η διαθεσιμότητα, οι μύθοι και οι κανονισμοί επιβραδύνουν τους εμβολιασμούς των ναυτικών

Μιλώντας στο Sea Asia Virtual session Manning Strategies to Countering Crewing Crisis, ως μέρος του Maritime Online, η επιτροπή συζήτησε την ευημερία του πληρώματος, τον εμβολιασμό και τις πολλές προκλήσεις για την φροντίδας των πληρωμάτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Ο Dennis Svane Hansen, του Group Crewing Services της BW Group, δήλωσε ότι το πρόγραμμα εμβολιασμού ξεκίνησε με μια έρευνα, η οποία έδειξε ότι το 5% των πληρωμάτων δεν επιθυμούσε να εμβολιαστεί ενώ το 10% δεν ήταν καθόλου σίγουροι για τον εμβολιασμό.

«Τον ρωτήσαμε επίσης αν επιθυμούσαν μα κάνουν το εμβόλιο της Johnson και Johnson, το οποίο είναι αυτό που παρέχεται στις ΗΠΑ. Και εδώ είχαμε το διπλάσιο του αριθμού των ανθρώπων που απάντησαν ότι δεν ήταν πρόθυμοι, με το 10% να λένε ότι δεν θέλουν να το κάνουν και το 20% μα είναι αναποφάσιστοι», δήλωσε ο Hansen.

Η BW Group εντόπισε παρενέργειες και η ασφάλεια του εμβολίου ήταν οι ανησυχίες σχετικά με τον εμβολιασμό, με ορισμένους επίσης να μην είναι σίγουροι ότι το εμβόλιο θα τους προστάτευε ώστε να μην αρρωστήσουν.

«Υπάρχουν ήδη πολλές πληροφορίες εκεί έξω. Φυσικά, υπάρχει επίσης πολύ παραπληροφόρηση, οπότε αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μια πολιτική και κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με τα εμβόλια που μόλις στείλαμε στα πλοία», δήλωσε ο Hansen.

Η Emily Tan, επικεφαλής του Crewing, Norstar Ship Management δήλωσε ότι η Norstar συνεργάζεται με τοπικούς πράκτορες στην Ινδία και τις Φιλιππίνες και προμηθεύεται εμβολιασμούς για εκείνους που είναι διαθέσιμοι και επιθυμούν να εμβολιαστούν, καθώς και ενθαρρύνοντας τον εμβολιασμό για τους ναυτικούς στη Μιανμάρ. Ο εμβολιασμός για τον COVID έχει γίνει κάτι τυπικό στις διαδικασίες πριν μπαρκάρουν.

Ο καπετάνιος Faouzi Fradi, Διευθυντής της Ομάδας και Εκπαίδευσης στην Columbia Shipmanagement επαίνεσε τις προσπάθειες των ΗΠΑ για εμβολιασμό των ναυτικών. «Θα ήμουν πολύ ειλικρινής και ανοιχτός και θα έλεγα ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες κάνουν μια καταπληκτική δουλειά επιτρέποντας στους ναυτικούς να εμβολιαστούν ακόμη και στο πλοίο, κάτι που είναι πολύ πιο πρακτικό. Φυσικά, νομίζω ότι έχουν ένα περισσευούμενο αριθμό εμβολίων, ειδικά αυτό με την μια δόση, που βοηθά πολύ».

Ο Natalie Shaw, Διευθυντής Υποθέσεων Απασχόλησης, στο Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS) δήλωσε ότι η ICS εργαζόταν σε πολλά λιμάνια για να ενθαρρύνει προγράμματα εμβολιασμού από το κράτος λιμένα, όπως αυτό που γίνεται στις ΗΠΑ, με πρόοδο στις Κάτω Χώρες και τη Δανία. Ωστόσο, οι κανονιστικές προκλήσεις παραμένουν, είπε.

Ο Shaw έδωσε το παράδειγμα της υπόσχεσης του Ηνωμένου Βασιλείου να δώσει προτεραιότητα στους ναυτικούς όταν η χώρα θα έχει επιτύχει να εμβολιαστεί τις ηλικιακές ομάδες που έχει θέσει στόχο. Αυτή η υπόσχεση έχει καθυστέρηση λόγο της προσθήκη σαν στο ο ακόμη μιας ηλικιακής ομάδας, κάτι το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα να δωθεί προτεραιότητα σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους μπροστά από τους ναυτικούς.

Ενώ οι καθυστερήσεις είναι για την ώρα απογοητευτικές, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μεγαλύτερη δυσκολία στο μέλλον εάν οι αεροπορικές εταιρείες εφαρμόσουν μια πολιτική που επιτρέπει στους ανθρώπους να ταξιδεύουν μόνο όταν εμβολιαστούν πλήρως.

Τι συμβαίνει σε ναυτικούς που είναι εγκλωβισμένοι σε πλοία που δεν μπορούν να εμβολιαστούν επειδή είναι μακριά από το σπίτι τους; Αυτή είναι μια πραγματική πρόκληση, και αυτό είναι κάτι που πιέζουμε πολύ σε επίπεδο του ΟΗΕ. Και δυστυχώς, δεν κερδίζουμε τόσο πολύ την προσοχή που θα θέλαμε, αλλά θα συνεχίσουμε να πιέζουμε», δήλωσε ο Shaw.

Διαβάστε ακόμα