Ιζήματα σε πετρέλαιο πολύ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο εντοπίστηκαν σε 6 λιμάνια

Καθώς τέθηκε σε ισχύ το ανώτατο όριο για το θείο από τον Γενάρη του 2020, εισήλθε στη ναυτιλιακή βιομηχανία το καύσιμο πολύ χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο (VLSFO), το οποίο ξεκίνησε να αυξάνει την παραγωγή και την πώληση από τον Οκτώβριο του 2019. Σύμφωνα όμως με τις σημειώσεις του VPS παρατηρήθηκε αύξηση της αστάθειας των καυσίμων που οδηγεί στον σχηματισμό ιζημάτων από αυτά τα καύσιμα.

Η Veritas Petroleum Services (VPS) εκδίδει προειδοποιήσεις για τα καύσιμα κάθε φορά που προκύπτουν προβλήματα ποιότητας καυσίμου σε συγκεκριμένο λιμένα ή περιοχή σε σύντομο χρονικό διάστημα. μεταξύ 24 Δεκεμβρίου 2019 και 21 Ιανουαρίου 2020, έχει εκδώσει επτά προειδοποιήσεις καυσίμων σχετικά με ζητήματα ιζημάτων στο VLSFO.

Αυτές οι προειδοποιήσεις δείχνουν ότι τα προβλήματα ιζημάτων εντός VLSFO δεν πραγματοποιούνται σε ένα μόνο λιμάνι ή περιφέρεια κατά τη διάρκεια αυτής της τελευταίας περιόδου τεσσάρων εβδομάδων, δεδομένου ότι έχουν εκδοθεί σε σχέση με τα καύσιμα που παρέχονται σε:

Σιγκαπούρη.
Πειραιά.
Άμστερνταμ
Ρότερνταμ.
Μαϊάμι.
Άγιος Βικέντιος.

Η Σιγκαπούρη αντιμετώπισε παρόμοια περιστατικά το 2018 όταν έξι δείγματα καυσίμων πλοίων στη Σιγκαπούρη προκάλεσαν σοβαρές ζημιές σε φυγοκεντρητές, φραγμένους σωλήνες και πρόβλημα στα φίλτρα καυσίμου. Το πρώτο προβληματικό δείγμα στην Ασία βρέθηκε στις 13 Απριλίου στο Port Kelang στη Μαλαισία, το οποίο οδήγησε στο σταμάτημα της μηχανής ενός πλοίου το οποίο έπρεπε να ρυμουλκηθεί πίσω στο λιμάνι με όλες τις αντλίες καυσίμων κατεστραμμένες.