Ο Γιώργος Οικονόμου φαίνεται να προσπερνάει τα εμπόδια που αντιμετώπισε όταν θέλησε να προχωρήσει στη δημόσια εγγραφή ενός στόλου τάνκερ, συνεχίζοντας το χτίσιμο μιας υπολογίσιμης ιδιωτικής πλατφόρμας στην αγορά του αργού.
Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες ο Έλληνας εφοπλιστής προσέθεσε αυτή την εβδομάδα δύο νεότευκτα Suezmax στην τετράδα των aframaxes για τα οποία έκλεισε συμφωνία με τη Samsung Heavy Industries την περασμένη εβδομάδα.
Το αξίας 67 εκατομμυρίων δολαρίων δίδυμο φτάνει το μέγεθος της ιδιωτικής περιουσίας σε τάνκερ του Οικονόμου να προσεγγίζει τα 40 πλοία, ένα πολύ πιο ελκυστικό μέγεθος για να προχωρήσει σε εγγραφή σε χρηματιστήριο σε σχέση με τα 10 δεξαμενόπλοια στην εγκαταλελειμένη IPO της Tankships Investment Holding.
Οι παραγγελίες στη SHI σε συνδυασμό με τα τέσσερα suezmaxes και τα έξι aframaxes που αγοράστηκαν από την DryShips μια-δυο εβδομάδες πριν, προστέθηκαν στα 21 δεξαμενόπλοια που υπήρχαν ήδη στον ιδιόκτητο στόλο του Οικονόμου.
Η αύξηση αυτή δεν έχει περάσει απαρατήρητη στους οικονομικούς κύκλους, με τους ψιθύρους να λένε ότι ο ιδιοκτήτης προετοιμάζεται πιθανώς να προχωρήσει σε μια νέα δημόσια εγγραφή (IPO) τάνκερ αυτή την εβδομάδα.
Σύμφωνα με άλλους αναλυτές, μια δημόσια εγγραφή τάνκερ δεν είναι στα άμεσα σχέδια του Οικονόμου, αλλά η εταιρεία σίγουρα έχει συμφέρον από τη χρησιμοποίηση ενός τέτοιου σχήματος για μια μελλοντική δημόσια εγγραφή.
Οι πηγές αναφέρουν ότι σε αντίθεση με την προσπάθεια εγγραφής της Tankships Investment οποιαδήποτε μελλοντική IPO τάνκερ θα γίνει ανεξάρτητα από την DryShips.