Maersk: Δεν υπήρξε απώλεια δεδομένων στην κυβερνοεπίθεση


O δανικός ναυτιλιακός όμιλος Maersk διαβεβαίωσε ότι δεν χάθηκαν δεδομένα εξαιτίας της κυβερνοεπίθέσης που δέχτηκε πριν λίγες εβδομάδες και έπληξε μονάδες και τερματικούς της.

“Ενώ οι λειτουργίες και οι επικοινωνίες μας έχουν επηρεαστεί σημαντικά από αυτήν την επίθεση κατά με ιούς, δεν έχει υποπέσει στην αντίληψη μας να υπήρξε κάποια παραβίαση δεδομένων ή απώλεια δεδομένων προς τρίτους από την ημερομηνία αυτή”, ανέφερε η Maersk σε μια πρόσφατη ανακοίνωση της για το συμβάν.

Επιπλέον, ο ναυτιλιακός κολοσσός πρόσθεσε ότι τα συνδεδεμένα με την Maersk συστήματα πελατών δεν κινδύνεψαν να μολυνθούν, σύμφωνα με ειδικούς σε ζητήματα ασφαλείας στον κυβερνοχώρο. Όπως της έγινε γνωστό, ο ιός εξαπλώνεται ταχέως στο δίκτυο μιας εταιρείας, αλλά δεν διαδίδεται μεταξύ δικτύων ή μέσω διαδικτύου.

Μιλώντας για τον εν λόγω ιό, ο Maersk πρόσθεσε ότι η συγκεκριμένη επίθεση έγινε μέσω ενός ως τώρα αγνώστου κακόβουλου λογισμικού, γι’ αυτό και τα συστήματα προστασίας τόσο τα δικά της όσο και της Microsoft “δεν προσέφεραν αποτελεσματική προστασία στη συγκεκριμένη περίπτωση”.

“Όταν η υπηρεσία μας επιστρέψει σε πιο φυσιολογικές συνθήκες, θα κάνουμε μια πλήρη έρευνα για το συμβάν”, αναφέρει η ενημέρωση.

Η Maersk βρίσκεται ακόμα σε εργασίες αποκατάστασης από την κυβερνοεπίθεση που δέχτηκε στις 27 Ιουνίου, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τη διακοπή λειτουργίας των επιχειρηματικών μονάδων του ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των τερματικών APM.

Ο πλήρως αυτοματοποιημένος τερματικός σταθμός Maasvlakte II στο Ρότερνταμ αναγκάστηκε να αναστείλει εντελώς τις λιμενικές δραστηριότητες για μια ολόκληρη εβδομάδα, ενώ τα πλοία ανγκάστηκαν να μεταφερθούν σε άλλες τερματικές εγκαταστάσεις.