Πειραιάς
34°C

Με κινητήρες ΜΑΝ θα εξοπλιστούν τα 4 νέα πλοία της Angelicoussis

Δημοσιεύθηκε στις

16/06/2016

από

MaranGasAsclepius
Τα τέσσερα νέα πλοία, που παρήγγειλαν την περασμένη εβδομάδα η Maran Tankers Management (MTM) και η Maran Gas Maritime, θυγατρικές για τάνκερ και πλοία LNG αντίστοιχα της Angelicoussis Shipping Group Limited (ASGL), θα είναι το καθένα εφοδιασμένο με κινητήρες της ΜΑΝ, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Οι εταιρείες του ομίλου Angelicoussis Shipping παρήγγειλαν κατά τη διάρκεια των Ποσειδώνιων δύο κινούμενα με ME-GI διπλής καύσης και χωρητικότητας 173.400 cbm πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) και δύο χωρητικότητας 318.000 dwt Very Large Crude Carriers (VLCCs).

Με μήκος 295 μέτρα και πλάτος 46 μέτρα, το ζεύγος των πλοίων μεταφοράς LNG θα είναι εφοδιασμένο με ΜΑΝ Β&W 2 x 5G70ME-C9.5-GI κινητήρες καύσης αερίου και ντίζελ καυσίμων που θα πληρούν την ΙΜΟ Tier III του συστήματος EGR τόσο στη λειτουργία του φυσικού αερίου όσο και των καυσίμων. Η MAN, δήλωσε ότι αυτό το είδος του κινητήρα αναμένεται να αυξήσει την αποδοτικότητα των καυσίμων σε σύγκριση με ένα μέσο πλοίο μεταφοράς LNG, ενώ ταυτόχρονα θα μειώσει τις εκπομπές καυσαερίου.

Τα νέα VLCCs, τα οποία θα είναι 336 μέτρα μήκος και 60 μέτρα πλάτος, θα τροφοδοτούνται το καθένα από ένα μονό ΜΑΝ Β&W 7G80ME-C9.5 κινητήρα υψηλής απόδοσης που θα είναι εξοπλισμένος με τις τελευταίες τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμου και ένα σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων που θα διασφαλίζει τη συμμόρφωση με το Tier III, ανέφερε η ΜΑΝ.

Η σειρά πλοίων, την κατασκευή των οποίων θα αναλάβει η Νοτιοκορεάτικη ναυπηγική Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), περιλαμβάνει options για έως και τέσσερις παραπάνω μονάδες.

Η DSME είπε νωρίτερα ότι η σύμβαση είναι αξίας περίπου 5,8 δισ. KRW (501 εκατομμύρια δολάρια) και αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη συμφωνία που υπεγράφη από το ναυπηγείο μέχρι στιγμής φέτος.

Αν ασκηθούν οι επιλογές για άλλα δύο πλοία μεταφοράς LNG και 2 VLCCs, η αξία της παραγγελίας θα ανέλθει στα 11 δισεκατομμύρια KRW (πάνω από 1 δις δολάρια).

Τα πλοία μεταφοράς LNG και τα VLCCs προορίζονται για παράδοση το 2019 και κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, αντίστοιχα.

Διαβάστε επίσης: 2 τάνκερ παρήγγειλε η Tsakos τέσσερα η Angelicoussis

Το e-nautilia.gr στο Google NEWS

Ακολουθήστε το e-nautilia στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ναυτιλιακές ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

Διαβάστε επίσης

Πειραιάς
34°C