Προβληματισμό στους επιχειρηματίες του τουρισμού, στους ιδιοκτήτες τουριστικών σκαφών και ημερόπλοιων Βόρειας Ζακύνθου έχει δημιουργήσει η απαγόρευση πρόσβασης στην παραλία του Ναυαγίου, η κατάργηση της Επιτροπής και τα μέτρα φύλαξης που θα ληφθούν από την ΠΙΝ στην περιοχή.
Ο πρόεδρος των ιδιοκτητών σκαφών – ημερόπλοιων Βόρειας Ζακύνθου, Διονύσης Ακτύπης, σημείωσε: «Θεωρώ ότι οι κυβερνήσεις ή οι αρμόδιοι όταν δεν θέλουν να δώσουν λύση για κάτι, κάνουν μια επιτροπή. Αυτό έκανε αρχικά και η κυβέρνηση. Τώρα καταργεί την επιτροπή, παραμένει το Ναυάγιο κλειστό από κάτω, όχι από πάνω, ενώ εκεί ο νόμος έχει καταστρατηγηθεί. Συνεχίζει να μην εφαρμόζεται σωστά ο νόμος, εφαρμόζεται μονόπλευρα και δεν συμφωνούμε να είναι το Ναυάγιο κλειστό. Το θέλουμε ανοικτό με μέτρα. Είχαν πει ότι το Ναυάγιο είναι επικίνδυνο από πάνω και από κάτω. Τώρα δηλαδή είναι επικίνδυνο κάτω και δεν είναι πάνω;;; Δυστυχήματα είχαμε από την πάνω μεριά. Από κάτω ποτέ δεν έχει γίνει. Κάτι άλλο συμβαίνει. Θεωρούμε ότι ο νέος Περιφερειάρχης και ο νέος Δήμαρχος θα βοηθήσουν ώστε το Ναυάγιο να ανοίξει με ασφάλεια. Ας δουλέψουν και λιγάκι. Πάμε εξωτερικό και βλέπουμε τι γίνεται. Υπάρχει οργάνωση. Πληρώνεις εισιτήριο και έχεις ανάλογη πρόσβαση. Έχουμε εξηγήσει τις απόψεις μας στον νέο Περιφερειάρχη και πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει σε αυτή την κατεύθυνση. Στον Μύρτο στην Κεφαλονιά που είχε σημειωθεί μεγάλη κατολίσθηση και είχε πέσει το μισό βουνό στην παραλία, τώρα δεν είναι επικίνδυνος;»
Ναυάγιο της Ζακύνθου: Η αφήγηση του καπετάνιου του διάσημου «Τσιγαράδικου» (video)
Από την πλευρά του, ο Διονύσης Γιατράς, πρόεδρος της Κοινοπραξίας Πλοίων Πόρτο Βρώμη- Μαριές σημείωσε: «Με την επισκεψιμότητα που έχει το Ναυάγιο, πιστεύω ότι δεν είναι δυνατόν να ανοίξει και να κατέβουν όλοι στην παραλία (με βάση τη μελέτη Λέκκα), γιατί πρώτο μας μέλημα είναι η ασφάλεια. Μετά έρχεται το οικονομικό. Είναι τόσος πολύς ο κόσμος που δεν χωράει. Επίσης δεν γίνεται να μειωθεί ο χρόνος παραμονής, γιατί κάποια καραβάκια κάνουν 15 λεπτά να κατεβάσουν τον κόσμο. Τα μεγαλύτερα θέλουν 25 λεπτά. Δεν πρόκειται για λιμάνι που είναι σταθερό το σκάφος και επιβιβάζεται εύκολα ο κόσμος. Έχει κυματισμό και δεν είναι όλοι οι επισκέπτες νεολαία. Καλύτερο να παραμείνει κλειστό. Πελάτες μου που το είχαν επισκεφτεί και με τις παλιότερες συνθήκες, μου είπαν ότι το προτιμούν, όπως είναι τώρα. Το σημαντικότερο είναι να βελτιωθεί η περιοχή από πάνω, να υπάρχει πάρκινγκ και εισιτήριο, όπως σε όλα τα αξιοθέατα στον κόσμο. Πουθενά δεν έχω πάει δωρεάν. Είμαι αισιόδοξος ότι θα είναι καλύτερα τα πράγματα τώρα, σε σχέση με την προηγούμενη δημοτική αρχή. Το πόσο καλά θα πάμε …είναι στο χέρι μας. Εμείς πρέπει να τους κυνηγάμε όταν θέλουμε κάτι. Να μην τους αφήσουμε σε ησυχία».