Ναυτικός του Anastasia επιχειρεί να αυτοκτονήσει αφού δεν του δόθηκε άδεια να επιστρέψει στην οικογένεια του

Ο παρατεταμένος εμπορικός πόλεμος μεταξύ Ινδίας και Κίνας είχε σοβαρές παράπλευρες απώλειες, απομακρύνοντας 39 Ινδούς ναυτικούς στα κινεζικά ύδατα για αρκετούς μήνες, οδήγησε έναν από αυτούς να κόψει τον καρπό του αφού του αρνήθηκε η άδεια να επιστρέψει στην Ινδία στην άρρωστη γυναίκα του και τους δύο γιους του που έχουν διαγνωστεί με Covid-19.

Ο 47χρονος ναυτικός, του οποίου ο χρόνος επί του σκάφους είχε επεκταθεί από τη σύμβαση πέντε μηνών σε 13 μήνες, προσπαθούσε απεγνωσμένα μέχρι τον Δεκέμβριο να πάρει άδεια να πάει στην οικογένεια του, μέχρι που τελικά, απελπισμένος προσπάθησε να αυτοκτονήσει ενώ η ζωή του σώθηκε τελευταία στιγμή.

Το Anastasia, που ανήκει στη Μεσογειακή Ναυτιλιακή Εταιρεία (MSC), και το Ινδικό Jag Anand, βρίσκονται αγκυροβολημένα στα λιμάνια Caofeidian και Jingtang για 151 ημέρες και 204 ημέρες, αντίστοιχα.

Δεν επιτρέπεται στο σκάφος να εκφορτώσει το φορτίο άνθρακα, κάτι που  όμως γίνεται  σε άλλα πλοία με το ίδιο φορτίο αλλά διαφορετικές σημαίες.

«Οι Κινεζικές αρχές αρνήθηκαν να δώσουν άδεια εκφόρτωσης των πλοίων όπως επίσης δεν επέτρεψαν την αλλαγή πληρώματος με νέους ναυτικούς», δήλωσε η Priyanka Chaturvedi, μέλος της Rajya Sabha που ανήκει στο Shiv Sena.

Η MSC ζητάει επανειλημμένα την αλλαγή πληρώματος αφού εκτός από τον ναυτικό που έκοψε τον καρπό του κι άλλοι ναυτικοί αντιμετωπίζουν προβλήματα. Ένα μέλος του πληρώματος από τη Γκόα έχασε τη μητέρα του. Ο καπετάνιος του σκάφους, Erasmo Alvares, έχασε τον πεθερό του από τον Covid-19. Ένα άλλο μέλος του πληρώματος, ο Ashwin Tandale, έχασε τη γέννηση της κόρης του. “Πρέπει να επιστρέψουν στις οικογένειες τους” δηλώνει εκπρόσωπος της εταιρείας, με την πιο  πρόσφατη απόπειρα αλλαγής πληρώματος να είναι τον Δεκέμβριο του 2020.

Διαβάστε ακόμα