Βελτιωμένα οικονομικά μεγέθη, σε σχέση με το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2012, κατέγραψε στο φετινό πρώτο τρίμηνο ο ΟΛΘ, καθώς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποκτά επιπλέον δυναμική, λόγω της συνεχιζόμενης ανόδου στη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η διακίνηση των χύδην φορτίων δεν παρουσιάζει τους αυξητικούς ρυθμούς των εμπορευματοκιβωτίων, αλλά σε κάθε περίπτωση φαίνεται ότι έχει παραμείνει στα περσινά επίπεδα ή εμφάνισε οριακή διεύρυνση.
Παράλληλα, ο ΟΛΘ από εδώ και στο εξής, θα αρχίσει να υποδέχεται τα πρώτα κρουαζιερόπλοια για τη θερινή περίοδο του 2013, ενώ στις 29 Απριλίου λήγει η προθεσμία για την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών από τις δύο εταιρείες-κοινοπραξίες, που ενδιαφέρονται για την κατασκευή και εκμετάλλευση μαρίνας ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής.
Μαρίνα
Η μαρίνα θα διαθέτει 218 θέσεις, οι κατασκευαστικές εργασίες αναμένεται να κρατήσουν τρία έτη και σύμφωνα με τη σύμβαση ο ιδιώτης επενδυτής θα αναλάβει τη χρήση τόσο της θαλάσσιας ζώνης μπροστά στο κρηπίδωμα Νο 1 του λιμανιού και της χερσαίας ζώνης στην α΄ προβλήτα (7,195 στρέμματα για εστίαση, αναψυχή, εμπόριο ναυτιλιακών ειδών) όσο και του υπαίθριου χώρου στην β΄ προβλήτα, ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί για τη διαχείμαση και την επισκευή σκαφών αναψυχής.
Την ίδια στιγμή, χθες ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας μετά τη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους των εργαζομένων στον ΟΛΘ, δήλωσε ότι η αποτελεσματική αξιοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και η εξεύρεση μιας ουσιαστικής αναπτυξιακής προοπτικής για τον ΟΛΘ αποτελεί ζήτημα ζωτικής σημασίας.
imerisia.gr