Όμιλος Τσάκου: Παραγγελία για τη ναυπήγηση τεσσάρων containerships

Συμβόλαια για την ναυπήγηση τεσσάρων feeder πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υπέγραψαν ο καπετάν Παναγιώτης Τσάκος και ο Νίκος Τσάκος με τους εκπροσώπους των ναυπηγείων της Hyundai Heavy Industries Ulsan Shipyard. Έχουν μεταφορική ικανότητα 2.800 “κουτιών” το καθένα. Οι υπογραφές έπεσαν χθες το απόγευμα στο Μέγαρο Μακεδονία.

“Με τις τέσσερις αυτές παραγγελίες έφθασαν συνολικά τα 45 πλοία που θα έχουμε ναυπηγήσει στα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries Ulsan και συνολικά φθάνουμε τα 121 νεότευκτα στην ιστορία του Ομίλου” επεσήμανε ο καπετάν Παναγιώτης Τσάκος.

Ο Νίκος Τσάκος μιλώντας στο newmoney που παρευρέθηκε στις υπογραφές, επεσήμανε ότι ο Όμιλος “κάνει στροφή στα container vessels αλλά και στα LNG. Θέλω να μοιράσω τον στόλο σε διάφορους τύπους πλοίων και για ασφάλεια αλλά και για να μην εστιάζουμε μόνο στα δεξαμενόπλοια”.

Μιλώντας για το ναυπηγικό πρόγραμμα τόνισε: “Ναυπηγούμε συνολικά 20 πλοία αξίας 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Από αυτά 12 είναι containerships, 6 aframax δεξαμενόπλοια dual fuel ένα capesize φορτηγό και ένα suttle tanker.”

Ο Όμιλος έχει σπάσει το φράγμα των 100 πλοίων μετρώντας συνολικά 102 συνολικής μεταφορικής ικανότητας 10,1 εκατομμυρίων τόνων.

Από αυτά 71 είναι δεξαμενόπλοια, τέσσερα shuttle tankers DP2, τρία LNG, συνολικής χωρητικότητας 8.09 εκατομμυρίων τόνων, 12 φορτηγά χωρητικότητας 1,5 εκατ. τόνων και 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 506.365 teus.

Ο Νίκος Τσάκος ανέφερε στο newmoney ότι παράλληλα με τις ναυπηγήσεις ο Όμιλος προχωρά και σε πωλήσεις παλαιότερων πλοίων σε πολύ καλές τιμές ειδικά στα containers με στόχο έως το 2030 ο στόλος να είναι “πράσινος”.

“ Είμαι υπερήφανος που ως εταιρεία στόχος μας είναι το 2030 να έχουμε ένα υβριδικό όσο αφορά τα καύσιμα στόλο” δήλωσε και προσέθεσε: “Θέλουμε την πράσινη ναυτιλία το πράσινοι μέλλον αλλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί μέσα σε ένα βράδυ. Ο στόχος θα επιτευχθεί βήμα-βήμα.”

Για τα μελλοντικά σχέδια αποκάλυψε: “Έχουμε υπογράψει συμφωνίες με μεγάλες ευρωπαϊκές πετρελαϊκές εταιρείες και θα ναυπηγήσουμε και νέα πλοία που θα ταιριάζουν στο πρόγραμμα της μετάβασης στην πράσινη ναυτιλία που θα είναι έτοιμα να χρησιμοποιήσουν ως καύσιμο το LNG και τη μεθανόλη. Πρέπει να διατηρήσουμε τις υπάρχουσες μορφές ενέργειας ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να αναπτύξουμε και νέες πηγές, τις εναλλακτικές πηγές. Επιπλέον, διερευνούμε πρόσθετες ευκαιρίες για παρόμοια πλοία, πράσινης τεχνολογίας προκειμένου να επιτύχει τον στόχο του για έναν πλήρη «Πράσινο» στόλο έως το 2030. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, ορισμένα από τα πλοία πρώτης γενιάς μας είναι υποψήφια για πωλήσεις τους επόμενους μήνες”.

newmoney.gr

Διαβάστε ακόμα