Ποδαρικό με περιορισμένες παραγγελίες πλοίων

paraggelies_ploion_Ποδαρικό στο 2016 με περιορισμένες παραγγελίες νεότευκτων και αυτές στον χώρο των δεξαμενόπλοιων έκαναν οι ελληνικές εταιρείες.

Μια απ’ αυτές που τοποθέτησαν νέες παραγγελίες είναι η εταιρεία Marine Management του κ. Γρ. Καλλιμανόπουλου, που βρέθηκε, το 2014, σε δικαστική διαμάχη με την κυβέρνηση του Ιράκ για την μεταφορά πετρελαίου με πλοία της, το οποίο είχε φορτωθεί από το τούρκικο λιμάνι Tσεϊχάν.

Σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny η Marine Management τοποθέτησε δύο παραγγελίες σε ναυπηγείο της Κίνας. Η μια αφορά την κατασκευή δεξαμενόπλοιου χωρητικότητας 159.000 τόνων και η άλλη για δεξαμενόπλοιο χωρητικότητας 115.000 τόνων. Η παράδοση και των δύο πλοίων θα γίνει το Μάρτιο του 2018 ενώ δεν έχει γίνει γνωστό το ύψος καμίας από τις δύο συμφωνίες.

Να σημειωθεί ότι το περασμένο καλοκαίρι είχε γίνει γνωστό ότι η εταιρεία Trade and Transport Inc συμφερόντων επίσης Γρ. Καλλιμανόπουλου είχε συνάψει συμφωνία και πάλι με τα ναυπηγεία China Shipping Industry (Jiangsu) για τη ναυπήγηση τεσσάρων δεξαμενόπλοιων. Δύο LR2 114.000 dwt με 250 μέτρα μήκος, 44 μέτρα πλάτος και βύθισμα 13,5 μέτρα, καθώς και δύο Suezmax 158.000 dwt με 274 μέτρα μήκος, 48 μέτρα πλάτος και βύθισμα 16 μέτρα. Η συμφωνία περιελάμβανε και την τοποθέτηση νέων παραγγελιών και πιθανόν να εντάσσονται σε αυτή και οι δύο νέες παραγγελίες.

Και άλλη παραγγελία

Τέλος, μια νέα παραγγελία για 4 δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 50.000 τόνων το καθένα, τοποθέτησε η ελληνικών συμφερόντων Central Mare σε ναυπηγεία (Hyundai Mipo) της Κορέας, χωρίς να γίνει γνωστό το ύψος της επένδυσης. Η παράδοση των πλοίων θα γίνει τμηματικά αρχίζοντας από τον Δεκέμβριο του 2017 και θα ολοκληρωθεί εντός του Μαρτίου του 2018.

Η παραγγελία τοποθετήθηκε με την άσκηση δικαιώματος option που διατηρούσε η εταιρεία μετά από παραγγελία, που τοποθέτησε τον περασμένο Νοέμβρη. Έτσι, η εταιρεία έχει 12 πλοία υπό κατασκευή.

pireas2day.gr