Θετικό ξεκίνημα της χρονιάς ανακοίνωσε η Costamare

costamare_Itea
Παρά τις προκλήσεις στην αγορά κοντέινερ, η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Costamare Inc. του εφοπλιστή Κωνσταντίνου Κωνσταντακόπουλου κατάφερε να βρει απασχόληση σε εννέα από τα πλοία της κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2016.

Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέα Υόρκης εταιρία ανακοίνωσε ότι εισήλθε σε συμφωνία για την ναύλωση του κατασκευασμένου το 1998 και χωρητικότητας 3.842 TEU πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Itea με το γερμανικό ναυτιλιακό κολοσσό Hapag-Lloyd για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 4 εβδομάδων και το μέγιστο 6 μηνών, αρχής γενομένης από τις 20 του Απρίλη του 2016 στην ημερήσια τιμή των 6.250 δολαρίων.

Η εταιρεία υπέγραψε επίσης μια συμφωνία με την Evergreen για το κατασκευασμένο το 2000, χωρητικότητας 2.474 TEU πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Areopolis για μια ελάχιστη περίοδο ναύλωσης τουλάχιστον 3 μηνών και μέγιστη 8 μηνών, αρχής γενομένης από τις 31 Μαρτίου 2016, έναντι της ημερήσιας τιμής των 5.950 δολαρίων.

Επιπλέον, η Costamare επέκτεινε τις ναυλώσεις για τα χωρητικότητας 2.000 teu containership της MSC Reunion, MSC Namibia II και MSC Sierra, στην ημερήσια τιμή των 6.800 δολαρίων, ενώ το χωρητικότητας 1.162 TEU containership της εταιρείας Zagora θα ναυλωθεί στην ημερήσια τιμή των 6.200 δολαρίων. Το χωρητικότητας 3.351 teu πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Karmen και το χωρητικότητας 1.645 teu Padma θα συνεχίσουν να είναι ναυλωμένα έναντι της ημερήσιας τιμής των 6.500 και 7.250 δολαρίων αντίστοιχα.

“Στην αγορά, οι τιμές των ναύλων και η αξία των περιουσιακών στοιχείων έχουν υποχωρήσει σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα λόγω της περιορισμένης ζήτησης. Πιστεύουμε ότι το σημερινό περιβάλλον προσφέρει ελκυστικές ευκαιρίες και δυνατότητες για να αυξήσουμε τα έσοδα των μετόχων μας”, δήλωσε ο Γρηγόρης Ζήκος, οικονομικός διευθυντής της Costamare Inc.

Τα καθαρά έσοδα της Costamare για το τρίμηνο αυξήθηκαν σε 34,9 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τα 26,2 εκατομμύρια δολάρια την αντίστοιχη περίοδο ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ τα κέρδη της εταιρείας ανά μετοχή, έφτασαν τα 0,45 δολάρια, έναντι των 0,38 δολαρίων ανά μετοχή κατά το πρώτο τρίμηνο του 2015.

Σημειώνεται ότι η Costamare διαθέτει στόλο 72 πλοίων, ενώ έχει παραγγείλει άλλα 12 νεότευκτα πλοία.