Το φτιαγμένο από μέταλλο και φως γιότ Iron Man [pics]

Iron_Man
Κατασκευασμένο από το ιταλικό ναυπηγείο Benetti όπου και ολοκληρώθηκε στις αρχές του τρέχοντος έτους, το μήκους 38,10 μέτρων Iron Man είναι το πρώτο από τα πέντε σκάφη αναψυχής που έχουν ήδη πωληθεί από τη σειρά Class Fast Displacement Vivace 125. Το σπορ εξωτερικό του λουκ προέρχεται από το σχεδιαστήριο του Stefano Righini, ενώ το στούντιο του Alfred Karram Jr. στο Μαϊάμι ανέλαβε το πολυτελές εσωτερικό σχεδιασμό του. Το Iron Man φέρεται να υπήρξε παραγγελία ενός νεαρού πελάτη, ο οποίος επέλεξε να δώσει στο πλοίο το όνομα του θρυλικού ήρωα του κόμικ της Marvel για να δείξει τον θαυμασμό στην αντίληψη ενός εφευρέτη με αγάπη για την τεχνολογία, ένα κόνσεπτ συνεχόμενο και εύκολα αναγνωρίσιμο, στο εσωτερικό του σκάφους.

Ένας από τα πιο κραυγαλέους τρόπους με τους οποίους το κόνσεπτ αυτό έχει επιτευχθεί σε ολόκληρο το εσωτερικό του είναι ο μονοχρωματικός, τεχνολογικής όψης συνδυασμός χρωμάτων. Γι’ αυτό έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά όπως ο μαύρος, γκρι και λευκός γρανίτης, το μαύρο και ασημί αλουμίνιο, το ανοξείδωτο ατσάλι, το μαύρο δέρμα και το γκρι εξωτικό ξύλο. Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία μιας πολύ σύγχρονης, σοφιστικέ και αρρενωπής αίσθησης σε όλο το πλοίο, με πολύ πιο έντονη παρουσία στο φιλόξενο σαλόνι του και την κύρια τραπεζαρία. Το δάπεδο από γρανίτη δημιουργεί μια ανακτορική αίσθηση σε όποιον εισέρχεται, με μεγάλα παράθυρα που πλημμυρίζουν το χώρο με φυσικό φως και προσθέτουν ένα στοιχείο φωτεινότητας στους πιο “γκρίζους” τόνους του συνδυασμού χρωμάτων.
Iron_Man2
Η φωτεινότητα ενυπάρχει στο χώρο και μέσα από τις λευκές δερμάτινες καρέκλες γύρω από το μεγάλο τραπέζι φαγητού από κρυστάλλινο γυαλί και από ανοξείδωτο ατσάλι, καθώς και το μοναδικής υφής έργο τέχνης που κρέμεται ακριβώς πίσω από το τραπέζι. Με φόντο τα μαύρα και ασημί πλακάκια τοίχου, ο κατακόκκινος ανάγλυφος πίνακας ζωγραφικής τραβά αν μη τι άλλο την προσοχή. Ακριβώς μπροστά από το τραπέζι, βρίσκεται ένα άνετο καθιστικό με το φιλόξενο καναπέ που συνοδεύεται από δύο πολυτελείς πολυθρόνες και ένα κομψό τραπεζάκι του καφέ, δημιουργώντας το ιδανικό χώρο για να χαλαρώσετε και να κοινωνικοποιηθείτε, απολαμβάνοντας τη μοναδική θέα. Η πρόσβαση στο επιπλωμένο με καναπέ, τραπέζια και δύο πολυθρόνες κύριο κατάστρωμα, βρίσκεται στο σαλόνι μέσα από μια μεγάλη συρόμενη κρυστάλλινη πόρτα.
Iron_Man4
Ο δημιουργός και αρχισχεδιαστής του εσωτερικού στούντιο Alfred Karram Jr., παρατηρεί σχετικά με την αισθητική φιλοσοφία του σχεδιασμού του πλοίου: “Ο στόχος του σχεδιαστικού κόνσεπτ για το έργο Iron Man ήταν να δημιουργήσει ένα μοναδικό στο είδος του χώρο που θα διαθέτει μια εξαιρετικά καινοτόμα μοντέρνα αισθητική με τη χρήση αιχμηρών και απότομων γεωμετριών και πολύ μοναδικών και τελευταίας τεχνολογίας υλικά και επενδύσεις”.
Iron_Man5
Επίσης, στο κύριο κατάστρωμα βρίσκεται και η υπερπολυτελής σουίτα του ιδιοκτήτη, που ανάμεσα στ’ άλλα διαθέτει ένα μεγάλο ντους με γρανίτη και μωσαϊκά, και ένα ειδικά σχεδιασμένο γυάλινο τραπέζι εργασίας κάτω από το παράθυρο και μια LED τηλεόραση. Ακόμα οκτώ επισκέπτες μπορούν να φιλοξενηθούν σε δύο ανάλογης άνεσης VIP καμπίνες, καθώς και δύο δίκλινες καμπίνες, όλες εκ των οποίων είναι en suite και βρίσκονται στον κάτω όροφο.
Iron_Man6
Από το κύριο κατάστρωμα, μια σειρά από όμορφα σχεδιασμένα σκαλιά οδηγεί στο γυμναστήριο που είχε ζητηθεί ειδικά από τον ιδιοκτήτη, και διαθέτει τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό, καθώς και μεγάλα παράθυρα για να μπορεί κανείς να κοιτάξει έξω την υπέροχη θέα, ενώ προπονείται.
Iron_Man7Iron_Man8
Προχωρώντας προς το εξωτερικό του Iron Man, βλέπουμε τέσσερις διακριτές περιοχές αφιερωμένες στη θάλασσα. Στο ανώτερο κατάστρωμα της πρύμνης βρίσκεται ένα σαλόνι με προσαρμοσμένα ντιβάνια και υδρομασάζ, ενώ ακριβώς πίσω από το μεγάλο ντιβάνι είναι ένα άνετο καθιστικό, με δύο χαμηλά τραπεζάκια.
Iron_Man9
Η ηλιόλουστη βεράντα διαθέτει ένα επιπλέον υδρομασάζ και άφθονο χώρο για χαλάρωση και διασκέδαση. Μια μεγάλη σκιερή περιοχή για al fresco δείπνο βρίσκεται επίσης στο κατάστρωμα,, καθώς και ένα μπαρ με άφθονους άνετους χώρους καθιστικού. Η περιοχή της παραλίας διαθέτει δικό της μπαρ και είναι αφιερωμένη εξ ολοκλήρου στην απόλαυση της θάλασσας, χάρη στο πλευρικό άνοιγμα του γκαράζ.
Iron_Man10
Σε ό, τι αφορά τις επιδόσεις της, τροφοδοτείται από δυο δίδυμους MTU 12V 2000 M94 κινητήρες των 2.636 ίππων ο κάθε ένας, που φτάνουν μέγιστη ταχύτητα 22 κόμβων και ταχύτητα πλεύσης 17,5 κόμβων. Το αντισυμβατικό κύτος επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να χρησιμοποιήσει το πλοίο τόσο σε λειτουργία χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου όσο και σε υψηλότερες ταχύτητες με απόλυτη άνεση. Οι εξαιρετικές επιδόσεις του γιοτ οφείλονται επίσης στην ελαφρότητα του κύτους, που δίνει στο γιοτ 40% ελαφρύτερο βάρος σε σύγκριση με τις παραδοσιακές κατασκευές.
Iron_Man11
Τέλος, τα χαμηλά επίπεδα θορύβου επί του πλοίου οφείλονται στο ειδικό συστήματος πρόωσης, σύμφωνα με το οποίο το μηχανοστάσιο είναι τοποθετημένο προς τα πίσω, πολύ απομονωμένο από τις καμπίνες.
Iron_Man12