Το prestige, οι αλλοδαποί και ο 12000 ευρώ μισθός του καπετάνιου!

Πολλά διαβάσαμε και πολλά είδαμε στο διαδίκτυο και στις εφημερίδες τις προηγούμενες μέρες. Με κάποια από αυτά πραγματικά χάρηκα και με κάποια άλλα μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο!

12.000 ευρώ μισθός

Κάπου διάβασα ότι ο καθαρός μισθός πλοιάρχου Α’ (άρα και μηχανικού Α’) σε πλοίο container είναι 12.000 ευρώ καθαρά! Ναι όπως ακούσατε, 12.000 ευρώ καθαρά! Το διάβασα σε άρθρο δημοσιογράφου που γράφει ναυτιλιακά θέματα. Έλεος ρε παιδιά, που ζείτε; Για την πληροφόρηση σας λοιπόν, οι απολαβές πλοιάρχου σε Γκαζάδικο (δεξαμενόπλοιο) είναι 9000-10500 ευρώ (εξαρτάτε την εταιρεία). Πάνε οι εποχές προ-μνημονίου. Διαβάστε παλαιότερο άρθρο για την εφορία και τις μειώσεις.

Οι Σύριοι

Πέρασαν στη σχολή δύο Αλλοδαποί και για την ακρίβεια Σύριοι. Κάποιοι βιάστηκαν να πούνε για ρατσισμό. Είναι πολύ της μόδας τώρα τελευταία η λέξη ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. Αφού λοιπόν οι διαμαρτυρίες – πολλών κυρίως νέων – για την εισαγωγή των δύο αλλοδαπών είναι ρατσισμός, γιατί να μην είναι – επίσης – ρατσισμός (κατά των Ελλήνων) η εισαγωγή αυτών των δύο και όχι δύο Ελληνόπουλων; Και να φανταστείτε ότι οι ίδιοι που φωνάζουν για ρατσισμό, είναι οι πρώτοι που κράζουν τους εφοπλιστές που δεν παίρνουν πλέον Έλληνες στα καράβια τους… Ότι να ναι δηλαδή.

«Όπου φτωχός και η μοίρα του»

Ο Σούπερ τυφώνας που διέλυσε τις Φιλιππίνες αποδεικνύει για άλλη μία φορά το ρητό «όπου φτωχός και η μοίρα του». Ταλαίπωρος λαός εδώ και πολλά χρόνια. Όσοι έχουμε δουλέψει μαζί τους στα καράβια τους συμπονούμε και ευτυχώς – δυστυχώς για κάποιους – εμείς οι Έλληνες ΔΕΝ είμαστε ρατσιστές…

Οι συνταξιούχοι και η καρεκλάρα…

Βλέποντας του συνταξιούχους του κλάδου μας στο ΝΑΤ, με πιάνουν τα κλάματα. Ο αγώνας των ανθρώπων αυτών σε όλες τις θάλασσες του κόσμου και σε αντίξοες συνθήκες θα έπρεπε να ανταμειφτεί ανάλογα από το κράτος και την πολιτεία. Κρίμα γιατί οι κυβερνώντες από την καρεκλάρα τους δεν καταλαβαίνουν και δεν υπολογίζουν τίποτα.

Το Prestige

Το καλό νέο της εβδομάδας δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από την αθώωση του πληρώματος του Prestige. Ήμασταν και είμαστε με την μεριά του πλοιάρχου και του πληρώματος, που την ποιο δύσκολη στιγμή της ζωής τους έδειξαν γιατί οι Έλληνες είναι από τους καλύτερους ναυτικούς στον κόσμο! Αν τον είχαν αφήσει τον καπετάνιο να οδηγήσει το καράβι κοντά στην στεριά ώστε να γίνει μία ελεγχόμενη ρύπανση κανείς δεν θα μιλούσε σήμερα για τέτοια καταστροφή. Οι τσοπάνηδες όμως του λιμενικού Ισπανίας τον έστειλαν ανοικτά στον ωκεανό… Άκουσε πολλά και ο καπετάνιος και ταλαιπωρήθηκε πολύ ο άνθρωπος στη δύση της καριέρας του. Όποιος ξέρει την υπόθεση καταλαβαίνει ότι δεν άξιζε να τα πάθει όλα αυτά.

Άνθρακας ο θησαυρός

Τελικά όπως έγραψε και το e-nautilia.gr, άνθρακας ο θησαυρός… Και όπως θα καταλάβατε μιλάω για το πλοίο Nour M, που μας έπρηξαν όλη την εβδομάδα ότι δήθεν έχει τόσα όπλα ώστε να εξοπλίσει τους συνοριοφύλακες ή το στρατό μας ή και εγώ δεν ξέρω ποιους. Εκτός και αν υπογείως έχουν κανονίσει οι αρμόδιοι να μην πουν τίποτα ώστε να στείλουν τα όπλα εν τέλει στον προορισμό τους για να μην δυσαρεστήσουν αγοραστές και πωλητές… Δεν το πιστεύω και πολύ αυτό το σενάριο αλλά με αυτούς που μας κυβερνούν όλα να τα περιμένουμε.

Η απεργίες των ναυτικών και το…ΕΚΑΒ

Άφησα τελευταίο το άρθρο 26 που αναφέρει το «ασφαλές πλοίο». Πάνε να καταργήσουν το δικαίωμα στην απεργία των ναυτικών, η οποία είναι ο μόνος τρόπος πίεσης της κυβέρνησης για ένα καλύτερο μέλλον για όλους τους ναυτικούς. Διάβασα από δημοσιογράφους ότι αυτό είναι σωστό! Σαν επιχείρημα έγραψαν ότι όπως συμβαίνει με το ΕΚΑΒ, το οποίο διαθέτει προσωπικό ασφαλείας σε περίπτωση απεργίας του κλάδου τους, έτσι θα πρέπει να γίνετε και στην περίπτωση των ναυτικών!!! Αυτό δεν θα είναι απεργία, θα είναι λουνα παρκ… Ας λάβουν και υπόψη τους ότι, για όλους τους Έλληνες ναυτικούς που ταξιδεύουν στα ποντοπόρα πλοία, ο μόνος τρόπος να ασκήσουν πίεση προς την κυβέρνηση είναι οι απεργίες που κάνουν οι ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ τους στην ακτοπλοΐα. Λοιπόν ας προσέχουμε τι λέμε γιατί, «όσοι είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λένε…»

Nautilos

e-Nautilia.gr

Διαβάστε ακόμα