Ξεκίνησε η κατασκευή του πρώτου containership κινούμενου με LNG

prwto_container_ship_lng_

Με πυροτεχνήματα συνοδεύτηκε η έναρξη της διαδικασίας κατασκευής του πλοίου Marlin Clas της εταιρείας TOTE, του πρώτου containership κινούμενου με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) παγκοσμίως, στα ναυπηγεία General Dynamics NASSCO στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια.

«Τα πλοία αυτά, θα είναι τα πιο προηγμένα και φιλικά προς το περιβάλλον σκάφη του είδους τους», δήλωσε ο Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Υποεπιτροπής για θέματα Λιμενικού Σώματος και Θαλασσίων Μεταφορών. «Αντιπροσωπεύουν επίσης 350 εκατομμύρια δολάρια αμερικάνικων επενδύσεων, 600 αμερικανικές θέσεις εργασίας στα ναυπηγεία, και το λαμπρό μέλλον της βασικής εγχώριας βιομηχανίας στη θάλασσα”, πρόσθεσε.

΄Έχοντας καθαρή καύση, το LNG προσφέρει απαράμιλλα οφέλη για το περιβάλλον, μειώνοντας τις εκπομπές κάτω από τις πιο αυστηρές προδιαγραφές που υπάρχουν παγκόσμια. Το νέο Marlin Class θα δημιουργήσει μια μείωση των εκπομπών διοξειδίου του θείου (SOx) κατά 98%, αιωρούμενων σωματιδίων (PM) κατά 99%, του υποξειδίου του αζώτου (NOx) και του διοξειδίου του άνθρακα (CO2) κατά 71% σε σχέση με τα πλοία της TOTE που επιχειρούν μέχρι στιγμής στο Πουέρτο Ρίκο .

“Η κίνηση σε καύσιμο LNG δεν είναι λιγότερο σημαντική από την εξέλιξη από το ιστίο στην ατμομηχανή”, δήλωσε ο Mark Tabbutt, πρόεδρος της Saltchuk, μητρικής εταιρείας της TOTE, προσθέτοντας ότι “η σειρά πλοίων Marlins αντιπροσωπεύει την έναρξη μιας νέας εποχής στην αμερικανική ναυσιπλοΐα”. Ο πρόεδρος των ναυπηγείων General Dynamics NASSCO δήλωσε από την πλευρά του κατενθουσιασμένος που ξεκινάν την κατασκευή του πρωτοπόρου πλοίου σ’ ένα ιστορικής σημασίας έργο.

Τα πλοία Marlins θα τεθούν σε υπηρεσία στα τέλη του 2015 και στις αρχές του 2016. Η TOTE πρόσφατα ανακοίνωσε ότι πραγματοποίησε συμφωνία με την Pivotal LNG και την WesPac Midstream για την παροχή καυσίμου στα πλοία.