Το μεγαλύτερο bulk carrier στον κόσμο, το Pacific Flourish, δεν είναι απλώς ένα τεράστιο πλοίο — είναι μια κινητή υποδομή που συνδέει ηπείρους, μεταφέροντας σχεδόν 400.000 τόνους σιδηρομεταλλεύματος σε κάθε δρομολόγιο.
Το Pacific Flourish είναι το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου στον κόσμο ή όπως συνηθίζεται να λέγεται είναι το μεγαλύτερο bulk carrier στον κόσμο, σύμβολο της σύγχρονης ναυπηγικής, μηχανικής και της αυξανόμενης παγκόσμιας ζήτησης για πολύ μεγάλα πλοία για τη μεταφορά πρώτων υλών.
Το συγκεκριμένο πλοίο είναι ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου δεύτερης γενιάς κατηγορίας Valemax, με βελτιωμένη περιβαλλοντική απόδοση.
Το μεγαλύτερο bulk carrier στον κόσμο της κατηγορίας Valemax είναι τεράστια πλοία και μπορούν να έχουν πρόσβαση στα μεγαλύτερα λιμάνια βαθέων υδάτων στη Βραζιλία, την Κίνα και άλλα μέρη του κόσμου.
Τα κύτη τους είναι ενισχυμένα για να παρέχουν μεγαλύτερη αντοχή και κινούνται από έναν δίχρονο κινητήρα εσωτερικής καύσεως σε συνδυασμό με μια προπέλα σταθερού βήματος.
Τα πλοία κατηγορίας Valemax, συμπεριλαμβανομένου του Pacific Flourish, είναι τα πιο αποτελεσματικά πλοία μεταφοράς χύδην φορτίο στον κόσμου, τα οποία μειώνουν σε μεγάλο βαθμό τις εκπομπές ανά τόνο-μίλι σε σύγκριση με τα παλιά πλοία.
Το Pacific Flourish ναυπηγήθηκε στην Κίνα το 2018 και ανήκει στον Όμιλο Εμπορικών Πόρων της Κίνας. Αυτή τη στιγμή πλέει υπό τη σημαία του Χονγκ Κονγκ.
Το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου έχει μήκος 362 μέτρα, πλάτος 65 μέτρα και κόρους ολικής χωρητικότητας 203.000 τόνων. Κινείται με την βοήθεια 32.400 ίππων και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα άνω των 14 κόμβων.
Το μεγαλύτερο bulk carrier στον κόσμο και η εντυπωσιακή μεταφορική του ικανότητα
Το Pacific Flourish έχει μεταφορική ικανότητα 399.000 τόνους και βύθισμα 22 μέτρα όταν είναι πλήρως φορτωμένο.
Το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου μεταφέρει σιδηρομετάλλευμα στα 7 αμπάρια φορτίου του από τη Βραζιλία σε μεγάλα λιμάνια της Ασίας και της Ευρώπης.
Μεταφέρει σιδηρομετάλλευμα σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων μεταξύ Νότιας Αμερικής και Ανατολικής Ασίας. Η κύρια εμπορική του διαδρομή είναι από βραζιλιάνικα λιμάνια όπως η Πόντα ντε Μαδέρα ή το Τουμπαράο, σε κινεζικά λιμάνια όπως η Λιανγιουνγκάνγκ, το Τσινγκτάο και το Νταλιάν.
Διασχίζει τον Ατλαντικό Ωκεανό, περνάει από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας και διασχίζει τον Ινδικό Ωκεανό, περνά από τα στενά της Σιγκαπούρης και στην συνέχεια εισέρχεται στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας πριν φτάσει στον τελικό του προορισμό.
Σε κάθε ταξίδι, το πλοίο μπορεί να μεταφέρει περίπου 400.000 τόνους σιδηρομεταλλεύματος, που ισοδυναμεί με το φορτίο περισσότερων από 11.000 φορτηγών, επαρκές για την παραγωγή χάλυβα για πολλά έργα υποδομής.
Ο προηγμένος σχεδιασμός του χώρου φόρτωσης του πλοίου επιτρέπει την ταχεία φόρτωση, έως και 13.500 τόνους ανά ώρα, και την αποτελεσματική εκφόρτωση, ελαχιστοποιώντας τους χρόνους φορτοεκφόρτωσης στα λιμάνια.
Λόγω του τεράστιου μεγέθους του, αυτό το πλοίο μπορεί να ελλιμενιστεί σε λίγα επιλεγμένα λιμάνια, κυρίως σε αυτά που είναι εξοπλισμένα για να χειρίζονται πλοία Chinamax.
Το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου λειτουργεί με πλήρωμα 21 ατόμων, κάτι που είναι φυσιολογικό για τα σύγχρονα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου κατηγορίας Valemax και Newcastlemax.
Το Pacific Flourish και άλλα πλοία της ίδιας κλάσης Valemax επιτρέπουν την οικονομικά αποδοτική, αποτελεσματική και ασφαλή μεταφορά σιδηρομεταλλεύματος, που είναι ζωτικής σημασίας για την παραγωγή χάλυβα.