Η Thenamaris επιστρέφει δυναμικά στις ναυπηγήσεις δεξαμενόπλοιων, μετά από δέκα χρόνια απουσίας από την αγορά των νέων Suezmax. Η παραγγελία δύο σύγχρονων τάνκερ στη Σαγκάη δείχνει εμπιστοσύνη στη δυναμική του κλάδου και σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για την εταιρεία.
Η ελληνική πλοιοκτήτρια εταιρεία Thenamaris επέστρεψε στην αγορά των νεότευκτων δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου, αφού προχώρησε στην παραγγελία δύο τάνκερ suezmax στα ναυπηγεία Shanghai Waigaoqiao, σηματοδοτώντας έτσι την πρώτη της κίνηση ναυπήγησης στον τομέα αυτό μετά από περισσότερο από μια δεκαετία.
Πηγές από ναυπηγικές και μεσιτικές εταιρείες ανέφεραν ότι η εταιρεία με επικεφαλής τον Νικόλαο Μαρτίνο συμφώνησε για την κατασκευή δύο πλοίων μεταφορικής ικανότητας 158.000 dwt, εξοπλισμένων με scrubbers, έναντι του ποσού των περίπου 81 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα, με την παράδοσή τους να αναμένεται το 2027.
Η παραγγελία έρχεται καθώς αρκετοί μεγάλοι Έλληνες εφοπλιστές επιστρέφουν στις ναυπηγήσεις δεξαμενόπλοιων εν μέσω των υψηλών ναύλων και των περιορισμένων θέσεων στα ναυπηγεία.
Η προσθήκη των δύο suezmax έρχεται μετά από ευρύ εκσυγχρονισμό του στόλου της Thenamaris, ο οποίος τα τελευταία χρόνια περιελάμβανε ναυπηγήσεις τόσο στον τομέα των δεξαμενόπλοιων όσο και στον τομέα των φορτηγών πλοίων χύδην ξηρού φορτίου. Η εταιρεία προχωρά παράλληλα στην ανανέωση του στόλου της, αφού πουλά τα παλαιότερα πλοία της και τα αντικαθιστά με σύγχρονα μεταχειρισμένα πλοία.
Σύμφωνα με τις βάσεις δεδομένων του κλάδου, η Thenamaris διαχειρίζεται αυτή τη στιγμή έναν διαφοροποιημένο στόλο περίπου 90 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 51 δεξαμενόπλοιων.
Η κίνηση της εταιρείας έρχεται εν μέσω εμπιστοσύνης των Ελλήνων εφοπλιστών στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων, με τις TMS Tankers, Dynacom, Laskaridis Maritime και Evalend Shipping να συνδέονται πρόσφατα με παραγγελίες πλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου σε ναυπηγεία της Κίνας.
Φαίνεται ότι μετά από μια μικρή παύση, ο τομέας των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου επανακάμπτει ταχύτατα και τα χρόνια που έρχονται μοιάζουν πολύ ελπιδοφόρα για τις ναυτιλιακές εταιρείες που θα διαθέτουν έναν νέο και σύγχρονο στόλο δεξαμενόπλοιων

















