Μια πραγματικά σπάνια φωτογραφία απεικονίζει τους τρεις Έλληνες ναυτικούς πάνω στο ημιβυθισμένο πλοίο στο αγκυροβόλιο της Σιγκαπούρης, το μακρινό έτος 1975. Είναι από τα ναυάγια που συμβάινουν 1 φορά τα 100 χρίνια.
Πριν συνεχίσουμε να πούμε ότι ο πρώτος εκ δεξιών ήταν ο Γιώργος Καχριμάνης (Νταής).
Ο Γιώργος Καχριμάνης, είχε ναυτολογηθεί και εργάζονταν ως αντλιωρός στο δεξαμενόπλοιο «ΚΡΗΤΗ ΣΑΝ», μεταφορικής ικανότητας 120.000 τόνων. Το πλοίο κατέφτασε στην Σιγκαπούρη φορτωμένο με πετρελαίο. Αφού ξεφόρτωσε το φορτίο του, πήγε στο αγκυροβόλιο της Σιγκαπούρης όπου και αγκυροβόλησε αναμένοντας το πέρας των τελωνειακών διατυπώσεων.
Λόγω της κακοκαιρίας και των έντονων βροχοπτώσεων, ένας κεραυνός έπληξε το πλοίο. Λόγω της εύφλεκτης ατμόσφαιρας μέσα στις δεξαμενές φορτίου του, έγινε μια έκρηξη, με αποτέλεσμα το πλοίο να αρχίσει να βυθίζεται, μέχρι που ακούμπησε στον βυθό και σταμάτησε. Μπορεί να ακούγεται σπάνιο ένας κεραυνός να δημιουργήσει τόσο μεγάλη ζημιά σε ένα πλοίο, αλλά είναι δεν είναι κάτι απίθανο.
Όπως βλέπουμε στη σπάνια φωτογραφία, το πρωραίο και το πρυμναίο τμήμα του ήταν έξω από το νερό. Ευτυχώς δεν υπήρξαν θύματα, εκτός ενός τραυματισμού μέλους του πληρώματος από το ωστικό κύμα που δημιουργήθηκε από την έκρηξη, το οποίο και σε σύντομο χρονικό διάστημα ανάρρωσε.
Για την ιστορία όλα πήγαν κατ’ ευχή, είχαν μέσα στην ατυχία τους την τύχη με το μέρος τους.
Ο Γιώργος Καχριμάνης είχε πάρει τον «αέρα» του «ζην επικινδύνως», αφού στη ζωή του είχε ναυαγήσει δύο!! φορές και μία τρίτη την γλύτωσε παρά τρίχα:
Η πρώτη έγινε το 1963 με το ναυάγιο νότια της Σικελίας, με το πλοίο μεταφοράς ξυλείας «ΣΙΔΕΡΗΣ», χαρακτηριστικό ήταν ότι, η οικογένεια του έμαθε την διάσωση του με μία εβδομάδα καθυστέρηση, μάλιστα η αναγγελία έγινε από τον Παπάνθιμο κατά την διάρκεια της Κυριακάτικης λειτουργίας, τότε δεν υπήρχε η ευχέρεια των επικοινωνιών, και
Η δεύτερη ήταν το 1981, όταν το δεξαμενόπλοιο «ΛΙΤΛ ΝΙΚΟΣ», στο οποίο υπηρετούσε, έπιασε φωτιά στο κανάλι του Σουέζ, την οποία ευτυχώς πολύ γρήγορα έθεσαν υπό έλεγχο.

















