Μοναδικές προσφορές ξενοδοχείων και ταξιδιών με εξαιρετικές εκπτώσεις!
Το τάνκερ Tandara Spirit σταμάτησε και έριξε άγκυρα στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, καθώς το θυμωμένο πλήρωμα αρνείται να πλεύσει το πλοίο στη Σιγκαπούρη, όπως ζητήθηκε από την εταιρεία για την οποία εργάζονται.
Έχουν κρεμάσει ένα πανό στο πλοίο: “Ζήτω οι κυρώσεις: Τέλος στις θέσεις εργασίας για Αυστραλούς”. Το ξένο εργατικό δυναμικό παίρνει τις δουλειές των Αυστραλών, λένε, και αυτό έχει συνέπειες για την εθνική ασφάλεια των καυσίμων, την ανθρώπινη ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος.
Τα 18 μέλη του πληρώματος που πραγματοποιούν καθιστική διαμαρτυρία τις τελευταίες 18 ημέρες μετά την εντολή που δέχτηκαν να πλεύσουν προς τη Σιγκαπούρη, όπου θα πρέπει να απολυθούν.
Το Tandara Spirit είναι ένα από τα μόλις πέντε επανδρωμένα με Αυστραλούς βυτιοφόρα που έχουν μείνει, αναφέρουν τα ξένα ΜΜΕ. Πρέπει να επιστραφεί στους ιδιοκτήτες του, αφού η Viva Energy, η εταιρεία που αγόρασε το διυλιστήριο της Shell στο Geelong της Βικτώρια, είπε ότι δεν το χρειαζόταν.
Η Viva Energy είχε ναυλώσει ένα εναλλακτικό επανδρωμένο με Βιετναμέζους τανκερ για τη μεταφορά καυσίμων στην ίδια διαδρομή με το Tandara Spirit. Όταν οι επιθεωρητές της Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές επιβιβάστηκαν στο πλοίο Vinalines Galaxy νωρίτερα αυτό το μήνα, διαπίστωσαν ότι το πλήρωμα του πληρώνεται με περίπου 2 δολάρια την ώρα ή 20 δολάρια την ημέρα.
Η εφημερίδα “The Age” αναφέρει ότι στο Vinalines Galaxy έχει διενεργηθεί έλεγχος τρεις φορές από την Αυστραλιανή Αρχή για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (Australian Maritime Safety Authority-AMSA) από τον Δεκέμβριο του 2011, και έχει δεχθεί συνολικά 49 προειδοποιήσεις για πλημμέλειες, συμπεριλαμβανομένης της “πρόληψης της ρύπανσης”, της “πυρασφάλειας” και παραβιάσεις στις “συνθήκες εργασίας και διαβίωσης”.
Από την άλλη, κανένα από τα πέντε επανδρωμένα με Αυστραλούς τάνκερ δεν έχουν κατασχεθεί από την AMSA για κάποιο σοβαρό ελάττωμα κατά τα τελευταία 10 χρόνια.
Η Αυστραλία εισάγει σήμερα το 91% της βενζίνης και του ντίζελ του – πάνω από το 60% που ήταν το 2000. Η Νέα Νότια Ουαλία δεν έχει κανένα διυλιστήριο που να έχει μείνει ανοικτό και ασφαλιστικές εταιρείες όπως η NRMA έχουν εκφράσει την ανησυχία ότι η χώρα έχει αποθέματα μικρότερα των 12 ημερών.
Σε δήλωσή του, το Viva Energy επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να παραδώσει το τάνκερ καυσίμων καθώς η μίσθωση του λήγει τον Ιανουάριο και ανέφερε ότι “δεν θα προχωρήσει σε αντικατάσταση του σκάφους”.
Η Fairfax Media λέει ότι δύο υπό ξένη σημαία τάνκερ – και τα δύο διπλάσια σε μέγεθος του Tandara Spirit – φορτώθηκαν με προϊόν καυσίμου στο διυλιστήριο Geelong την Πέμπτη. Θα παραμείνουν αγκυροβολημένα στο Port Phillip Bay για να αποθηκεύσουν τα καύσιμα για ένα μήνα, σύμφωνα με τις πηγές.