Για πρώτη φορά φέτος υπάρχει μια τάση οι πλοιοκτήτριες και διαχειρίστριες εταιρείες που έχουν πλοία που κινούνται με LNG να προμηθευτούν και να γεμίσουν τις δεξαμενές τους με φυσικό αέριο.
Το LNG είναι το νούμερο ένα εναλλακτικό καύσιμο για πλοία εδώ και πολλά χρόνια. Οι τελευταίες εκτιμήσεις του νηογνώμονα DNV δείχνουν ότι υπάρχουν 904 επιβεβαιωμένα πλοία με καύσιμα LNG, συμπεριλαμβανομένων των νέων παραγγελιών.
Ωστόσο, για ένα μεγάλο μέρος της δεκαετίας του 2020 η τιμή του φυσικού αερίου ήταν απαγορευτικά υψηλή, πράγμα που σημαίνει ότι η συντριπτική πλειονότητα των πλοίων διπλού καυσίμου χρησιμοποιούσε τα παραδοσιακά καύσιμα.
Η νορβηγική χρηματιστηριακή εταιρεία Lorentzen & Co σημείωσε αυτή την εβδομάδα ότι το LNG που χρησιμοποιείται ως καύσιμο έχει πλέον πολύ χαμηλότερη τιμή από το συμβατό καύσιμο VLSFO ενώ είναι στα ίδια επίπεδα με καύσιμο HSFO.
Σύμφωνα με τη Ship&Bunker, οι τιμές του LNG στο Ρότερνταμ είναι στα 440 δολάρια ανά τόνο, για την ίδια ενεργειακή ισοδυναμία με το καύσιμο IFO380. Το VLSFO στην ίδια περιοχή ανέρχεται στα 531 $ ανά τόνο και το HSFO στα 431,50 $ ανά τόνο.