Τέσσερα ηχηρά ονόματα της ελληνικής ναυτιλίας, μεταξύ των οποίων ο Γιάννης Αγγελικούσης, ο Γιώργος Προκοπίου, ο Πήτερ Λιβανός και ο Νικόλας Τσάκος, αλλά και new entries στη συγκεκριμένη αγορά (Κανελλάκης, Μαρτίνος κ.ά.), οι οποίοι τα τελευταία χρόνια έχουν επενδύσει συνολικά πάνω από 10 δισ. δολ. για νέα πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου, παρακολουθούν με αγωνία τις διεθνείς εξελίξεις.
Η επαναπροσέγγιση Δύσης – Ιράν που είχε ως αντίκτυπο τη μεγαλύτερη υποχώρηση της τιμής του πετρελαίου (5% την περασμένη Πέμπτη), η επιβράδυνση των οικονομιών της Ασίας που αποτελούσε μέχρι σήμερα τη μεγαλύτερη αγορά για την ανάπτυξη του φυσικού αερίου με δεκάδες εξαγωγικά projects σε εξέλιξη σε όλη τη Βόρεια Αμερική, την Αυστραλία και τη Μοζαμβίκη, αλλά και οι νέες συμφωνίες του Πεκίνου με τη Ρωσία για τον αγωγό «Power of Siberia» που θα μεταφέρει μέσα στην επόμενη τετραετία -εκτός απροόπτου αν δεν εμφανιστούν προβλήματα στην κατασκευή- στην Κίνα φυσικό αέριο από ξηράς είναι οι τρεις μεγάλες αιτίες που «πληγώνουν» την αγορά του LNG.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.