Αποσύρει το τελευταίο capesize της η Sea Pioneer

sea_pioneer_

Η Sea Pioneer φαίνεται να αποσύρεται από την αγορά των φορτηγών πλοίων μετά από αξίας 8,4 εκατ. δολαρίων πώληση πλοίου της για διάλυση.

Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Sea Pioneer φέραται να αποφάσισε την απόσυρση του μόνο capesize της, εξερχόμενη έτσι από τη συγκεκριμένη αγορά.

Η υπό την ηγεσία του Βασίλη Μπακολίτσα Sea Pioneer έχει στείλει το χωρητικότητας 161.000 dwt Prosperity (κατασκευάστηκε το 1995) να μετατραπεί σε παλιοσίδερα στο Πακιστάν, όπως υποστηρίζεται.

Ο Έλληνας ιδιοκτήτης, παρά τις προσπάθειες των δημοσιογράφων, έχει αποφύγει τον σχολιασμό της είδησης, μέχρι στιγμής.

Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές το πλοίο δόθηκε στην τιμή των 420 δολαρίων ανά ldt, το οποίο υπολογίζεται σε 8,4 εκατ. δολάρια για τον πωλητή.

Η Sea Pioneer είχε αγοράσει το πλοίο ως Royal Oasis για 16,50 εκατ. δολάρια τον Οκτώβριο του 2011.

Η απόσυρση του Prosperity αφήνει τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του, με ένα στόλο από τέσσερα τάνκερ MR.