Σχεδόν έτοιμη είναι η νέα διώρυγα του Παναμά με το 95% των έργων να έχουν εκτελεσθεί.
Το τρίτο σετ των νέων δεξαμενών, το πιο σημαντικό έργο τα τελευταία 10 χρόνια, οι οποίες θα επεκτείνου την διώρυγα του Παναμά, έχουν περάσει στην τελική τους φάση με το 95% των εργασιών να έχει ήδη ολοκληρωθεί.
Η ανακοίνωση για την εξέλιξη των εργασιών έγινε από τον όμιλο Grupo Unidos por el Canal (GUPC).
Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2016, μετά από επτά χρόνια σκληρής δουλειάς και πάνω από 100 εκατομμύρια ώρες εργασίας!
Οι 16 κυριότερες πόρτες, στον Ειρηνικό και τον Ατλαντικό ωκεανό, που ζυγίζουν κατά μέσο όρο 3.300 τόνους, ανταποκρίνονται θετικά σε όλες τις ηλεκτρομηχανολογικές δοκιμές. Η Ευθυγράμμιση, ο συγχρονισμός και τα υδραυλικά συστήματα ελέγχτηκαν και πέρασαν όλα τα δοκιμαστικά με επιτυχία.
Οι 16 κυριότερες συρόμενες πόρτες, στον Ειρηνικό και τον Ατλαντικό πλευρές, που ζυγίζουν κατά μέσο όρο 3.300 τόνους, ανταποκρίνονται θετικά σε όλες τις ηλεκτρομηχανολογικές δοκιμές. Ευθυγράμμιση, συγχρονισμού και υδραυλικά συστήματα σφραγίδα όλοι στάθηκαν επίσης και στις πιο δύσκολες δοκιμασίες. Οι δομές που υποστηρίζουν συγκεκριμένες έπληξαν επίσης το σήμα.
Οι δοκιμές αυτές θα συνεχιστούν ακόμα για τρείς μήνες πριν αρχίσουν οι δοκιμαστικές διελεύσεις πλοίων.
Το τεράστιο έργο θα δώσει την δυνατότητα να περνάνε πολύ μεγαλύτερα πλοία, τα “Post-Panamax”, από τον Ατλαντικό στον Ειρηνικό και αντίστροφα. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι τώρα περνάνε κοντέινερ πλοία με χωρητικότητα 4,400 TEUs ενώ με την ολοκλήρωση του έργου η χωρητικότητα σχεδόν θα τριπλασιαστεί και θα φτάσει τα 13,600 TEUs!