Συγχαρητήρια στο πλήρωμα του »Αγίου Νεκταρίου»

Ως πολίτης, ως επιβάτης και τέλος ως αιρετός οφείλω να δώσω δημόσια τα συγχαρητήρια μου στο πλήρωμα του Αγίου Νεκταρίου για τις ενέργειες που έκαναν και την άμεση κινητοποίηση τους όταν ένας επιβάτης του πλοίου για άγνωστους λόγους βρέθηκε στην θάλασσα.

Ο επιβάτης είναι καλά.Το γεγονός αυτό έλαβε χώρα την Τετάρτη το απόγευμα στο δρομολόγιο του Αγίου Νεκταρίου, Αίγινα-Πειραιάς.

Ο επιβάτης βρέθηκε στην θάλασσα στο σημείο που είναι η Λαγούσα .

Τα καλά πρέπει να λέγονται, μπράβο στο πλήρωμα του Αγίου Νεκταρίου.

e-conomou.blogspot.gr

Η Ελλάδα, εξελίσσεται από χώρα της ευρωπαϊκής περιφέρειας σε χώρα-πύλη του διεθνούς εμπορίου

Του
Μηνά Τσαμόπουλου

Συμφωνία επετεύχθη χθες το βράδυ μεταξύ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και της Ιρλανδικής Προεδρίας του Συμβουλίου στον «Κανονισμό για την Αναθεώρηση των Κατευθυντήριων Γραμμών των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών».

Μετά από πολύμηνες και εντατικές διαπραγματεύσεις με την Ιρλανδική Προεδρία και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι επικεφαλής εισηγητές εκ μέρους του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου κ.κ. Γιώργος Κουμουτσάκος και Ισμαήλ Ερτούγκ κατέληξαν σε κείμενο συμφωνίας.

Η συμφωνία ανοίγει το δρόμο για ένα σύγχρονο, ενιαίο λειτουργικό και αποτελεσματικό ευρωπαϊκό δίκτυο μεταφορών που ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες των μεταφορών για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της Ενιαίας Αγοράς. Με αυτό ενσωματώνονται ισοδύναμα όλες οι περιοχές της ΕΕ και ενισχύεται η εδαφική, οικονομική και κοινωνική συνοχή τους.

«Η Ελλάδα, εξελίσσεται από χώρα της ευρωπαϊκής περιφέρειας σε χώρα-πύλη του διεθνούς εμπορίου. Είναι μια δυνατότητα που της δίνει η κομβική της θέση πάνω στη διαδρομή των όλο και αυξανόμενων εμπορευματικών ροών από την Ανατολή προς τη Δύση. Από την Ασία προς την Ευρώπη και αντίστροφα.

Για να μπορέσει όμως να επιτύχει το μέγιστο βαθμό ωφελημάτων από τον αναδυόμενο ρόλο της «κομβικής χώρας -πύλης» που φιλοδοξεί και μπορεί να παίξει, δεν αρκεί μόνον η πλεονεκτική γεωγραφική της θέση» τόνισε ο κ. Κουμουτσάκος αναφερόμενος ειδικότερα στη σημασία που μπορούν να έχουν τα νέα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών για την Ελλάδα:

«Το στοίχημα είναι να ενταχθεί το ελληνικό δίκτυο με τρόπο ολοκληρωμένο και αποτελεσματικό στο πλέγμα των διευρωπαϊκών μεταφορικών δικτύων που οδηγούν στην καρδιά της ενιαίας αγοράς των 500 εκατομμυρίων καταναλωτών, καθώς και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες που δεν είναι μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Είναι λοιπόν ευτυχής συγκυρία που την ώρα που δρομολογείται η «γεωπολιτική μετακίνηση» της Ελλάδας από την περιφέρεια σε κεντρική-κομβική θέση των διεθνών εμπορικών ροών, η Ευρωπαϊκή Ένωση ολοκληρώνει τη νέα στρατηγική της στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της ενιαίας αγοράς και στο σχεδιασμό των οποίων η χώρα μας είναι πλήρως ενταγμένη».

newmoney.gr