COSCO: Μέχρι το 2018 ο Πειραιάς στο τοπ-30 των λιμανιών παγκοσμίως

Την εκτόξευση του όγκου της εμπορικής κίνησης κατά 35% μέχρι το 2018 στο λιμάνι του Πειραιά σχεδιάζει η COSCO Shipping, σύμφωνα με δηλώσεις του νέου διευθύνοντα σύμβουλου του λιμανιού, Fu Cheng Qiu.

Η Cosco σκοπεύει να αυξήσει τον όγκο των εμπορευματοκιβωτίων στα 5 εκατ. teu έως το έτος 2018, στα πλαίσια των σχεδίων της να καταστήσει τον Πειραιά “το Κεφάλι του Δράκου”, έναν διαμετακομιστικό κόμβο για το ταχέως αναπτυσσόμενο εμπόριο μεταξύ Ασίας και Ανατολικής Ευρώπης, ανέφερε ο Fu στην πρώτη συνέντευξη που έδωσε από την στιγμή που ο κινεζικός κολοσσός πήρε τον έλεγχο του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας.

“Αν φτάσουμε σε αυτά τα επίπεδα… το λιμάνι του Πειραιά θα φτάσει να κατέχει μια θέση ανάμεσα στους 30 μεγαλύτερους σταθμούς κοντέινερ στον κόσμο”, δήλωσε από το γραφείο του, το οποίο είναι διακοσμημένο με σημαίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Κίνας και της Ελλάδας.

Υπενθυμίζεται ότι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Κίνας, η οποία κατέχει τον τέταρτο μεγαλύτερο στόλο κοντέινερ στον κόσμο, αγόρασε το 51% της εταιρείας εκμετάλλευσης του λιμένα τον περασμένο μήνα έναντι 280,5 εκατ. ευρώ, σε μια από τις μεγαλύτερες και στρατηγικού χαρακτήρα ιδιωτικοποιήσεις στην Ελλάδα από την αρχή της κρίσης χρέους το 2009

Η σχεδιαζόμενη επέκταση θα μετατρέψει τον Πειραιά στο πέμπτο πιο πολυσύχναστο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων της Ευρώπης, ενώ τώρα είναι το όγδοο, ξεπερνώντας τα ισπανικα λιμάνια της Αλχεθίρας και της Βαλένθια της Ισπανίας, σύμφωνα με τα στοιχεία από την ιστοσελίδα PortEconomics.

Ο “Κάπταιν Fu” επεσήμανε τέλος πως η πρόσθετη επένδυση στοχεύει να βελτιώσει τις εγκαταστάσεις επισκευής πλοίων, των logistics και της κρουαζιέρας, προσθέτοντας ότι ένα λεπτομερές business plan πρόκειται να καταρτηθεί μέσα στο Νοέμβριο του 2016.

“Μέσα από τις επενδύσεις μας, θέλουμε να δημιουργήσουμε περισσότερες θέσεις εργασίας ώστε να ωφεληθεί η τοπική κοινωνία. Μια εταιρεία, σαφώς και χρειάζεται ‘νέο αίμα’… ώστε να αναπτύσσεται”, δήλωσε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε ακόμα