Η εισηγμένη στο NYSE Diana Shipping αναμένει δύο νέες χρονοναυλώσεις και μία επέκταση υπάρχουσας να της αποφέρουν συνολικά 6,14 εκατ. δολάρια ακαθάριστων εσόδων, με βάση τον ελάχιστα προγραμματισμένο χρόνο των συμβάσεων.
Το capesize της New York (χωρητικότητας 177.773 dwt, με έτος κατασκευής το 2010) δόθηκε στην με έδρα τη Σιγκαπούρη Rio Tinto Shipping (Asia) για χρονοναύλωση 11 έως 15 μηνών έναντι 5.200 δολαρίων (μεικτά) ανά ημέρα, μείον μιας προμήθειας 5%.
Το cape ναυλώθηκε στην Clearlake τον Δεκέμβριο του 2014 για 12.850 δολάρια την ημέρα (μείον προμήθειας 4,75%) και έχει ξαναπαραδοθεί δύο εβδομάδες νωρίτερα από την ελάχιστα προγραμματισμένη διάρκεια της σύμβασης, γεγονός για το οποίο η θυγατρική Gunvor έχει συμφωνήσει να αποζημιώσει την Diana.
Το panamax της Diana Dione (75.172 dwt, με έτος κατασκευής το 2001) έχει ναυλωθεί για 12 έως 15 μήνες στην Ιταλική Nidera. Το πλοίο είχε κλειστεί για 4.350 δολάρια ανά ημέρα (μείον μιας προμήθειας 5%), με τη ναύλωση να ξεκινά από χθες μετά το προγραμματισμένο drydocking.
Προηγουμένως, το Dionne κέρδιζε 9.250 δολάρια (μείον μιας προμήθειας 5%) σε μια ναύλωση με τη γερμανική RWE Supply & Trading, που συμφωνήθηκε το Σεπτέμβριο του 2014.
Τέλος, η RWE Supply & Trading επέκτεινε την υπάρχουσα χρονοναύλωση του capesize G. P. Zafirakis (χωρητικότητας 179.492 dwt, που κατασκευάστηκε το 2014) κατά επιπλέον 15 έως 18 μήνες έναντι 6.500 δολαρίων (μεικτά) ανά ημέρα, μείον μιας προμήθειας 5%, η οποία ξεκινά στις 14 Φεβρουαρίου.
Και σε αυτήν την περίπτωση, το πλοίο κέρδιζε περισσότερο κατά τη διάρκεια της προηγούμενης σύμβασης. Το G. P. Zafirakis κέρδιζε 25.250 καθημερινά από τις 23 Αυγούστου το 2014, μείον μιας προμήθειας 5%.
Διαβάστε επίσης: Ενδεικτική της κρίσης στην αγορά η νέα ναύλωση της Diana Shipping