DryShips: Πουλάει 17 πλοία, ετοιμάζεται και για τα υπόλοιπα

dryships_

Διάλεξε μέσα από χιλιάδες προϊόντα μόνο με ένα κλικ!

Η ιδιοκτήτρια εταιρεία μεταφοράς ξηρού φορτίου DryShips Inc έχει συνάψει συμφωνίες με τα νομικά πρόσωπα που ελέγχονται από τον Πρόεδρο της Εταιρείας και Διευθύνων Σύμβουλο, Γεώργιος Οικονόμου, για την πώληση 17 πλοίων.

Τα 17 πλοία, που αποτελούνται από 13 Capesize και 4 Panamax πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, πωλούνται για ένα συνολικό τίμημα 377 εκατομμυρίων δολαρίων, ανέφερε η DryShips.

Η πώληση περιλαμβάνει τη διατήρηση των υφιστάμενων συμφωνίων εργασίας και την ανάληψη των 236.700.000 δολαρίων του χρέους της 10ης Σεπτεμβρίου 2015, που συνδέεται με ορισμένα από τα πλοία.

“Όλες οι επιμέρους συναλλαγές αναμένεται να ολοκληρωθούν κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2015 και ορισμένες συναλλαγές εξακολουθούν να υπόκεινται στην έγκριση των σχετικών δανειστριών τραπεζών. Οι συναλλαγές αυτές εγκρίθηκαν από τους ανεξάρτητους διευθυντές της εταιρείας”, ανέφερε η εταιρεία σε δελτίο τύπου.

Ως αποτέλεσμα της πώλησης, η DryShips αναμένει μια απομείωση αξίας περίπου 373 εκατομμυρίων δολαρίων στα αποτελέσματά της για το τρίτο τρίμηνο του 2015.

Επιπλέον, το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας αποφάσισε να κατατάξει όλα τα υπόλοιπα πλοία του στόλου, που αποτελείται από 20 πλοία τύπου Panamax και 2 Supramax μεταφοράς χύδην φορτίου, ως κατεχόμενα προς πώληση, και ως εκ τούτου η εταιρεία αναμένει μια επιπρόσθετη απομείωση αξίας περίπου 422 εκατομμυρίων δολαρίων στα αποτελέσματά της για το τρίτο τρίμηνο του 2015.

Η κίνηση αυτή ακολουθεί την πώληση έξι δεξαμενόπλοιων Aframax σε νομικά πρόσωπα που ελέγχονται από τον Οικονόμου, τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους. Η συνολική τιμή πώλησης των δεξαμενόπλοιων ανέρχεται σε 291 εκατομμύρια δολάρια, αναφέρει η DryShips σε μια ανακοίνωση. Η πώληση, η οποία ανακοινώθηκε το Μάρτιο, σχετίζεται με τα ακόλουθα πλοία: Belmar, Calida,Alicante, Mareta, Saga και Daytona.

Η DryShips διαθέτει ένα στόλο από 39 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, το οποίο περιλαμβάνει 13 Capesize, 24 Panamax και 2 Supramax με συνολική χωρητικότητα νεκρού φορτίου περίπου 4,3 εκατομμύρια τόνους.

Διαβάστε ακόμα