Έναρξη κατασκευής της σειράς πλοίων 42К Arctic Shuttle Tanker

42k_arctic_shuttle_tanker
Στις 26 Οκτωβρίου 2015, στις εγκαταστάσεις της Samsung Heavy Industries ξεκίνησε η τελετή για την έναρξη των εργασιών ναυπήγησης της ναυαρχίδας της σειράς 42К Arctic Shuttle Tanker που κατασκευάζονται κάτω από την αιγίδα του Ρώσικου Νηογνωμώνα (Russian Maritime Register of Shipping – RS) μετά από παραγγελία της Sovcomflot (Όμιλος SCF).Ο Όμιλος SCF είναι ο πλοιοκτήτης των τριών εκ των τάνκερ της σειράς.

Και τα έξι πλοία της σειράς θα πάρουν το όνομά τους από τον διάσημο Ρώσο εξερευνητή της Αρκτικής, συμπεριλαμβανομένων των συμμετεχόντων στη Μεγάλο Βόρειο Πόλεμο του 18ου αιώνα.

42k_arctic_shuttle_tanker_teleti

Όλα τα δεξαμενόπλοια της σειράς που προορίζονται για λειτουργία σε πολικά γεωγραφικά πλάτη με θερμοκρασίες μέχρι και -45 ° С υπό συνθήκες πλοήγησης όλο το χρόνο. Έχουν σχεδιαστεί με σεβασμό προς όλες τις απαιτήσεις της RS, τους διεθνείς κανονισμούς και τα πρότυπα.

Τα πλοία θα εκτελούν μεταφορές αργού πετρελαίου από την περιοχή του Κόλπου του Ομπ. Η ολοκλήρωση της κατασκευής και η παράδοση του πρωτότυπου πλοίου στον πελάτη έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Ιουνίου του 2016. Η κατασκευή της σειράς αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2017.

Κύρια στοιχεία:

Μήκος – 248 μέτρα
πλάτος – 34 μέτρα
βάθος – 15 μέτρα
βύθισμα– 9,50 μέτρα
χωρητικότητα εκτοπίσματος – 42 000 τόνοι.
Κλάση: KM (*) Arc7 AUT1-ICS OMBO LI CCO ECO-S BWM BLS-SPM Oil Tanker (ESP) CSR.

Η ερευνα κατά τη διάρκεια της κατασκευής μιας νέας σειράς δεξαμενόπλοιο είναι μια λογική συνέχεια της συμμετοχή της RS στα έργα για την κατασκευή υψηλής τεχνολογίας πλοίων στα ναυπηγεία της Δημοκρατίας της Κορέας. Από την έναρξη της λειτουργίας του RS Design and building Support Centre στο Busan τον Μάρτιο του 2012, σειρά πλοίων μεταφοράς υγραερίου τύπου SIBUR VORONEZH χωρητικότητας 20.600 κυβ. μ. και μεγάλα πλοία μεταφοράς LNG τύπου VELIKY NOVGOROD με δεξαμενές μεμβράνης χωρητικότητας 170 000 κυβ. μ. έχουν κατασκευαστεί με τη συμμετοχή της RS.

Επί του παρόντος, μια σειρά από πλοία μεταφοράς της Arctic LNG ικανά να λειτουργούν σε θερμοκρασίες τόσο χαμηλές όσο οι -50 ̊ С και να μπορούν να διασχίσουν πάγο μέχρι και 2,1 μέτρα πάχος κατασκευάζονται στη Δημοκρατία της Κορέας με την ερευνητική συμμετοχή της RS στα πλαίσια του Yamal LNG – του μεγάλο έργου ρωσικής παραγωγής υγροποιημένου φυσικού αερίου που εφαρμόζεται στην Αρκτική.