ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Φιλιππινέζοι ‘’κάρφωσαν’’ Ελληνική εταιρεία για παραβίαση των μέτρων ασφαλείας στο πλοίο (φωτογραφίες)

christine_b_unsafe_workers
Φιλιππινέζοι ναυτικοί έστειλαν φωτογραφίες με τις οποίες υποστηρίζουν ότι θέτουν τις ζωές τους σε κίνδυνο βάζοντας τους να καθαρίσουν τα αμπάρια χωρίς τα απαραίτητα σχοινιά και εξοπλισμό ασφαλείας, σύμφωνα με την Ομοσπονδία των Εργαζομένων στις Μεταφορές (ITF).

Συγκεκριμένα, η ITF δημοσιοποίησε εικόνες που δείχνουν το πλήρωμα του Christine Β να καθαρίζουν το αμπάρι χωρίς μέτρα ασφαλείας πάνω σε ξύλινες σανίδες που έχουν πρόχειρα δεθεί σε σχοινιά στο εσωτερικό του κύτους, όντας κρεμασμένα πολλά μέτρα στον αέρα.

Ο Εθνικός Συντονιστής του ITF Dean Summers λέει ότι αυτή η άκρως επικίνδυνη δουλειά έγινε, ενώ ήταν στη θάλασσα, θέτοντας τις ζωές του πληρώματος σε περαιτέρω κίνδυνο.

“Αυτό είναι ένα ακόμη παράδειγμα της αποτρόπαιας εναλλακτικής στην χρήση εθνικής σημαίας στη ναυτιλίας και μια προειδοποίηση για τα χειρότερα που έρχονται σε μια απελευθερωμένη ναυτιλία”, δήλωσε ο Summers.

Η ITF εξασφάλισε 30.000 δολάρια δεδουλευμένα για το πλήρωμα, που βρίσκεται επί του Christine Β εδώ και 14 μήνες.

Το κατασκευασμένο το 2009 Christine Β ελλιμενίζεται δίπλα στο Skyfall, το πλοίο με σημαία ευκαιρίας που έχει ναυλωθεί στην Pacific Aluminium, η οποία δεν έχει υπογράψει τη σύμβαση της ITF για την προστασία των πιο βασικών δικαιωμάτων των ναυτικών.

Το Skyfall, που λειτουργεί από άλλη ελληνική εταιρεία, έχει αντικαταστήσει το επανδρωμένο με Αυστραλούς CSL Melbourne, που μεταφέρει εγχώρια προϊόντα μεταξύ Gladstone και Νιούκαστλ.

Επιπλέον, η Pacific Aluminium έχει απολύσει το Αυστραλιανό πλήρωμά του CSL Melbourne και το έχει αντικαταστήσει με ένα ξένο πλήρωμα.

Στην ITF έχει όχι μόνο απαγορευθεί η πρόσβαση στο Skyfall από τους Έλληνες πλοιοκτήτες της, αλλά επιπλέον η Pacific Aluminium αρνείται να αποκαλύψει ποιος ηγείται της ναυτιλιακής αποστολής της”, πρόσθεσε ο Summers.

“Η όλη επιχείρηση είναι άκρως απόρρητη και φοβόμαστε για την ασφάλεια και την υγεία του πληρώματος και των οικογενειών τους”.

Αυτή ήταν η δεύτερη φορά τους τελευταίους τέσσερις μήνες που ένα Αυστραλιανό πλήρωμα είχε απομακρυνθεί από πλοίο και αντικατασταθεί από ένα ξένο πλήρωμα που εργάζεται για χαμηλότερους μισθούς.

Καλά και σωστά όλα αυτά, εμείς όμως αναρωτιόμαστε τι κάνουν όλες αυτές οι οργανώσεις, τα σωματεία και οι ναυτιλιακές για τον έλληνα αξιωματικό που φορτωμένος ευθύνες και άγχος βρίσκεται μόνος του απέναντι στους Φιλιππινέζους και τα ισχυρά σωματεία τους, εντελώς απροστάτευτος και χωρίς καμία υποστήριξη. Οι εταιρίες φυσικά σφυρίζουν αδιάφορα και είναι σα να λένε ‘’αυτούς έχεις οπότε με αυτούς θα δουλέψεις’’

jkUU8JF

VysxyNW

ZQ2sXXl

pMa30iY

xiXp8Pn

7aTNWmx