ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Για αργότερα οι παραδόσεις των μισών πλοίων ξηρού χύδην

paradoseis_ksirou
Ακριβώς τα μισά από τα νεότευκτα capesize φορτηγά πλοία που προορίζονταν για παράδοση κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016 έχουν μετατεθεί για αργότερα καθώς οι ιδιοκτήτες αντιδρούν στην κακή κατάσταση της παγκόσμιας αγοράς ξηρού χύδην φορτίου, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες των ναυτιλιακών δεδομένων της VesselsValue.

Ο αρχισυντάκτης του site, Craig Jallal, ψάχνοντας στη βάση δεδομένων του διαπίστωσε ότι οι παραγγελίες όπου οι παραδόσεις έχουν μετατεθεί για αργότερα, διαδικασία γνωστή ως “orderbook slippage”, αυξάνονται.

Οι ιδιοκτήτες Capesize αισθάνονται την άσχημη κατάσταση της ναυλαγοράς και έχουν αντιδράσει αναλόγως, υποστηρίζεται.
paradoseis_ksirou_diagramma
Σύμφωνα με την VesselsValue, περίπου 28 capesize πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου επρόκειτο να ενταχθούν στον παγκόσμιο στόλο κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αλλά η παράδοση των 14 από αυτών έχει μετατεθεί για αργότερα μέσα στο έτος ή και αργότερα. Στην πραγματικότητα, μόνο τέσσερα από τα 28 πλοία που προορίζονταν για παράδοση στο πρώτο τρίμηνο παραδόθηκαν πράγματι, με 9 να έχουν ξεκινήσει και 1 να έχει ακυρωθεί.

Κοιτάζοντας συνολικά στα πλοία ξηρού χύδην, ο συνολικός αριθμός των bulkers που προορίζονται για παράδοση στο πρώτο τρίμηνο του 2016 ήταν 290, με 121 παραδόσεις να πήγαν πίσω, 90 να παραδόθηκαν και 24 να έχουν ακυρωθεί.