H Diana Containerships, διεύρυνε τις καθαρές της ζημιές το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, φθάνοντας τα 7,4 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με μια καθαρή ζημία ύψους 5,8 εκατομμυρίων δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2016.
Τα έσοδα από τις χρονοναυλώσεις, μείον τις αποσβέσεις των προπληρωμένων χρεωστικών εσόδων, ήταν 3,8 εκατομμύρια δολάρια για το α τρίμηνο του 2017, έναντι 11,8 εκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2016. Όπως αποκαλύφθηκε, τα έσοδα μειώθηκαν κυρίως λόγω των μειωμένων ευκαιριών ναύλωσης και των τιμών TCE (ισοδύναμο χρονοναύλωσης). Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, οι τιμές TCE μειώθηκαν σε 3.067 δολάρια από 8.905 δολάρια που καταγράφηκαν την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Τον Φεβρουάριο, η ελληνική ναυτιλιακή συνήψε σύμβαση χρονοναύλωσης με τη γαλλική ναυτιλιακή εταιρεία CMA CGM για ένα από τα Post-Panamax πλοία, το M/V Rotterdam. Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης είναι 6.890 δολάρια ημερησίως για μια περίοδο οκτώ έως ένδεκα μηνών, με τη ναύλωση να έχει ξεκινήσει στις 7 Μαρτίου.
Τον Μάρτιο, η συμφερόντων Συμεών Παληού εταιρεία εξασφάλισε μια συμφωνία χρονοναύλωσης για το χωρητικότητας 6,541 TEU boxship M/V Pucon. Σύμφωνα με τη συμφωνία που υπεγράφη μεταξύ της Diana Containerships και της ναυτιλιακής εταιρείας Orient Overseas Container Line (OOCL) με έδρα το Χονγκ Κονγκ, το Pucon, που κατασκευάστηκε το 2006, παραχωρείται με συνολικά ημερήσια ναύλα 10.750 δολαρίων για μια περίοδο δώδεκα έως δεκατεσσάρων μηνών.
Η ελληνική εταιρεία μίσθωσε επίσης ένα από τα πλοία της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου Panamax, το χωρητικότητας 3,426 TEU M/V Sagitta. Στις 12 Μαΐου, το πλοίο ξεκίνησε να εργάζεται για τη γερμανική εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Hapag-Lloyd. Τα ακαθάριστα ημερήσια ναύλα είναι 9.500 δολάρια για μια ελάχιστη περίοδο μέχρι τις 7 Ιουλίου 2017, που μπορεί να παραταθεί μέχρι τις 15 Αυγούστου 2017.
Το World Maritime News ανακοίνωσε τον Μάρτιο ότι η Diana Containerships συνήψε σύμβαση αγοράς τίτλων με την Kalani Investments Limited με στόχο καθαρά έσοδα ύψους 150 εκατομμυρίων δολαρίων.
“Η εταιρεία προτίθεται να χρησιμοποιήσει τα καθαρά έσοδα από την πώληση των προσφερόμενων τίτλων για γενικούς εταιρικούς σκοπούς ή/και για να εξοφλήσει το χρέος ενός ή και περισσοτέρων εκ των υφιστάμενων δανείων”, δήλωσε η εταιρεία νωρίτερα, ανακοινώνοντας τη συμφωνία.
Μέχρι τις 22 Μαρτίου 2017, η Diana Containerships είχε στον στόλο της και διαχειριζόταν δώδεκα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων – έξι Post-Panamaxes και έξι Panamaxes.
Διαβάστε επίσης: Diana Containerships: Περιμένει κέρδη 150 εκατ. από πώληση μετοχών