ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Η Capital Product Partners ναυλώνει δύο τάνκερ στη μητρική της

miltiadis_m_ii_capital
Η Capital Product Partners (CCP) του Ε. Μαρινάκη ναύλωσε δύο τάνκερ στη μητρική της εταιρία, Capital Maritime & Trading Corp.

Το LR3 τάνκερ Miltiadis M II (162.397 dwt, κατασκευής 2006) ναυλώθηκε στην εταιρία-χορηγό για 10 έως 12 μήνες σε μεικτή ημερήσια τιμή 25.000 δολάριων, η οποία θα ξεκινήσει τον Αύγουστο μετά την ειδική επιθεώρηση του πλοίου. Το πλοίο απέδιδε 35.000 δολάρια ημερησίως κατά την προηγούμενη 7μηνη ναύλωσή του στην Capital Maritime.

To πλοίο τύπου suezmax Amore Mio II (159.982 dwt, κατασκευής 2001) της CPP επίσης ναυλώθηκε στην CM για ίσο χρονικό διάστημα στα 21.000 δολάρια. Το πλοίο ολοκλήρωσε την 8μηνή ναύλωσή του στην Shell τον Ιούνιο, κατά την οποία απέδιδε μεικτό ημερήσιο κέρδος ύψους 33.750 δολαρίων.

Εν τω μεταξύ, το MR χημικό/product τάνκερ Agisilaos (36.700 dwt, κατασκευής 2006) της CPP αντικατέστησε το Arionas (36.725 dwt, κατασκευής 2006) στην ναύλωσή του προς την Flota Petrolera Ecuatoriana (Flopec) σε μεικτή ημερήσια τιμή 19.000 δολαρίων, έτσι ώστε το Arionas να υποβληθεί σε ειδικό έλεγχο.

“Όσον αφορά τις πρόσφατες εξελίξεις της αγοράς, επισημαίνουμε ότι, ενώ η ζήτηση για τάνκερ (ιδιαίτερα τύπου product) παραμένει σε σταθερή παρά την μετεγκατάσταση διυλιστηρίων, την αύξηση των tonne-miles και τις χαμηλές τιμές πετρελαίου, η αυξημένη προσφορά πλοίων τάνκερ έχει επηρεάσει αρνητικά τόσο τις απολαβές από την αγορά spot όσο και την αγορά χρονοναύλωσης τάνκερ”, δήλωσε ο Τζέρι Καλογηράτος, CEO και CFO της CPP.

“Παρόλα αυτά, ο περιορισμένος αριθμός παραγγελιών για νέα τάνκερ μέχρι στιγμής για την φετινή χρονιά και ο εξορθολογισμός της υπερβολικής ναυπηγικής ικανότητας, σε συνδυασμό με τα στέρεα θεμέλια του κλάδου, αποτελούν θετικές τάσεις για τις αγορές τάνκερ μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.”

Ο Καλογηράτος πρόσθεσε ότι η μείωση 20% στις τιμές ναύλωσης που συμφωνήθηκε πρόσφατα με την Hyundai Merchant Marine για τρία boxship της CPP “αποτελεί ένα θετικότερο αποτέλεσμα αν λάβουμε υπόψιν τις αδύναμες εναλλακτικές στην σημερινή εξασθενημένη αγορά της ναύλωσης κοντέινερ.”