Τα 468 εκατομμύρια δολάρια της GasLog είναι μακράν η μεγαλύτερη επένδυση από κάθε Έλληνα ιδιοκτήτη αυτήν την περίοδο, ενώ συνολικά οι Έλληνες ιδιοκτήτες έχουν επενδύσει περίπου 3,5 δις δολάρια σε μεταχειρισμένα πλοία κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2014.
Στην κατάταξη των ελληνικών εταιρειών, η Atlas Maritime έρχεται δεύτερη με 127 εκατομμύρια επενδύσεις, η με επικεφαλή τον Γιάννη Αγγελικούση Maran Tankers έρχεται τρίτη με 89 εκατομμύρια, και ακολουθούν η Golden Union και η Navios Acquisition.
Το ελληνικό εφοπλιστικό κεφάλαιο προπορεύεται των ΗΠΑ και της Νορβηγίας, που με 1,74 δις και 1,11 δις αντίστοιχα είναι οι μόνες άλλες χώρες που έχουν σπάσει το φράγμα 1 δισ. δολ. κατά το πρώτο εξάμηνο, σύμφωνα με ξένα μέσα.
Οι σημαντικές επενδύσεις της GasLog ήταν αρκετές για να την τοποθετήσουν στο νούμερο τέσσερα στην παγκόσμια κατάταξη μεγάλων δαπανών, στην κορυφή της οποίας, όπως αναμενόταν βρίσκεται η βέλγικη μητρική Euronav, με επικεφαλής τον Πέτρο Λιβάνου, που με μια κίνηση 980 εκατ. δολαρίων στις αρχές του έτους ενίσχυσε τον στόλο των τανκερ της με ένα VLCC της Maersk.
Αυτή η κίνηση άλλωστε μετέτρεψε την Euronav στον πιο κερδοφόρο επενδυτή μεταχειρσμένων του κλάδου τα τελευταία δύο χρόνια.
Ο Πέτρος Γεωργιόπουλος, ένας άλλος ιδιοκτήτης που αγόρασε ένα στόλο VLCC αυτό το έτος, έρχεται δεύτερος στην παγκόσμια κατάταξη δαπανών του τρέχοντος έτους, χάρη στην αξίας 735 εκατ. δολαρίων κίνησή αγοράς επτά πλοίων από την Scorpio Tankers.
Η Teekay της Tanker Investments Ltd (ΤΙΕ) έρχεται τρίτη στην παγκόσμια κατάταξη με 528 εκατ. δολάρια δαπάνες, και η BW Maritime πέμπτη, πίσω από την GasLog, με 436 εκατ. δολάρια.