Η ελληνική ναυτιλιακή μεταφοράς ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων Euroseas Ltd ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να προχωρήσει στην κατασκευή ενός φορτηγού πλοίου τύπου Kamsarmax, έπειτα από την αρχική συμφωνία που είχε πραγματοποιηθεί για την παραγγελία του πλοίου από τα κινεζικά ναυπηγεία Jiangsu Yangzijiang Shipbuilding το 2014.
Σύμφωνα με προσθήκη που πραγματοποιήθηκε στο προηγούμενο συμβόλαιο για το πλοίο με αριθμό YZJ 1153, το υπόλοιπο του ποσού που οφείλει να καταβάλει η εταιρία μειώνεται κατά 10% και ανέρχεται πλέον στα 22,5 εκ. δολ.
Το πλοίο τύπου Kamsarmax έχει σχεδιαστεί για κατανάλωση οικολογικών καυσίμων και θα έχει χωρητικότητα 82.000 dwt, ενώ αναμένεται να παραδοθεί στην Euroseas τον Ιούνιο του 2018.
“Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι που προχωρούμε στην ολοκλήρωση της κατασκευής του δεύτερου φορτηγού πλοίου τύπου kamsarmax, το οποίο αποτελεί το αδελφό πλοίο του M/V Xenia που κατασκευάστηκε στο ίδιο ναυπηγείο το 2016”, δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής Αριστείδης Πίττας.
Ο κ. Πίττας πρόσθεσε ότι η μείωση που πέτυχε η εταιρία, σε συνδυασμό με την συντελούμενη ανάκαμψη στην αγορά ξηρού φορτίου “έχουν καταστήσει την επένδυση αυτή άκρως ελκυστική και μας απέτρεψαν από την ενδεχόμενη καταγγελία της σύμβασης που είχαμε υπογράψει για το συγκεκριμένο πλοίο. Έτσι, προτιμήσαμε να προχωρήσουμε στην κατασκευή του.”