Η Star Bulk υπογράφει συμφωνία αναδιάρθρωσης των δανείων της

star_bulk

Η ναυτιλιακή εταιρεία ξηρού φορτίου με έδρα στην Αθήνα Star Bulk Carriers κατέληξε σε συμφωνίες με 15 πιστωτές της για την αναδιάρθρωση των δανείων της, πετυχαίνοντας την παράταση δανειακών αποπληρωμών ύψους 224 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τις 30 Ιουνίου 2018.

«Αυτή η συμφωνία βοηθά την εταιρεία μας να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς, ακόμα κι αν αυτές κρατήσουν μέχρι και το 2019, και μας επιτρέπει να εκμεταλλευτούμε μία επακόλουθη ανάκαμψη της αγοράς», δήλωσε ο Πέτρος Παππάς, CEO της Star Bulk.

Επιπλέον, η εταιρία ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει σε έκδοση νέων μετοχών συνολικής αξίας 51,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Περίπου 11.976.745 μετοχές της εισηγμένης στη Νέα Υόρκη εταιρίας πρόκειται να πουληθούν στην τιμή των 4,30$ ανά μετοχή.

Ο Πέτρος Παππάς και οι μεγαλομέτοχοι Oaktree Capital Management και Caspian Capital ανακοίνωσαν ότι θα αγοράσουν περίπου 7.744.480 μετοχές κατ’ αντιστοιχία με το μερίδιό τους στην εταιρία.

Citigroup, Clarksons Platou Securities, Deutsche Bank Securities και DNB Markets θα συνεισφέρουν ως κύριοι ανάδοχοι της έκδοσης μετοχών, με την συνδρομή επίσης των ABN AMRO, AXIA, Credit Agricole CIB, DVB Capital Markets και SEB.

Παράλληλα, η Star Bulk επιβεβαίωσε την πώληση του χωρητικότητας 164.000 dwt Star Monisha με συμφωνία που υπεγράφη στις 26 Ιουλίου, ενώ αποκάλυψε και την πώληση του χωρητικότητας 76.400 dwt Star Aline με συμφωνία στις 10 Αυγούστου. Σύμφωνα με την εταιρία, το Star Monisha παραδόθηκε στο νέο ιδιοκτήτη του στις 17 Αυγούστου, ενώ το Star Aline αναμένεται να παραδοθεί μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου.

Στο δεύτερο τρίμηνο του 2016 η Star Bulk Carriers κατέγραψε ζημίες ύψους 32,9 εκατομμυρίων δολαρίων, αν και οι ζημίες αυτές ήταν πολύ λιγότερες σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2015 (65 εκατομμύρια δολάρια). Τα έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 5,7%, στα 52,6 εκατομμύρια δολάρια, από τα 55,7 την ίδια περίοδο το 2015, ενώ το μέσο ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) της εταιρίας διαμορφώθηκε στα 6.463 και 8.616 δολάρια για τις αντίστοιχες περιόδους.

Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στις χαμηλές τιμές ναύλωσης που κυριάρχησαν στην αγορά ξηρού φορτίου κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2016.