Και χωρίς P3 οι “μικροί” των κοντέινερ πιέζονται

msc_container_

Η μη ύπαρξη ενοποιήσεων στον τομέα των μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων δεν συνεπάγεται την χαλάρωση της ασκούμενης πίεσης προς τους ναυλωτές, αναφέρει σε έκθεση της η συμβουλευτική εταιρεία Drewry Shipping Consultants.

Παρά την αποτυχία της ναυτιλιακής συμμαχίας P3 που σχεδίαζαν η Maersk, MSC και CMA CGM, οι ανταγωνιστές τους -ειδικά αυτοί από την Κίνα- πολύ πιθανό να μην είναι σε θέση να συμβαδίσουν με τις προαναφερόμενες ναυτιλιακές γίγαντες.

Η Drewry επεσήμανε ότι ακόμη και χωρίς τη P3, η Maersk και η CMA CGM βρίσκονται ήδη στην πρωτοπορία της βιομηχανίας, όσον αφορά τα κέρδη, προβλέποντας ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί, δεδομένου ότι αναζητούν νέους τρόπους για να μειώσουν το κόστος τους και να αυξήσουν την αποδοτικότητα μέσω των υφιστάμενων διμερών και τρι -πολυμερών συμφωνιών διαμοιρασμού πλοίων.

“Ενδεχομένως να τους επιτραπεί ακόμα και να σχηματίσουν μια τριμερή κοινοπραξία στην Transpacific, καθώς και μόνο το σημερινό μερίδιο αγοράς τους σε χωρητικότητα πλοίων της Δυτικής Ακτής προς την Ανατολή φθάνει το 20%, που είναι πολύ πιο κάτω του 34% της G6”, συμπεραίνει η Drewry.

Διαβάστε ακόμα