Διάλεξε μέσα από χιλιάδες προϊόντα μόνο με ένα κλικ!
Περισσότερο από το 90% των αυστραλιανών ναυτικών που εργάζονται στο εγχώριο εμπόριο θα χάσουν τη δουλειά τους, σύμφωνα με το σχέδιο της κυβέρνησης του Abbott για τη μεταρρύθμιση των πρόσφατα εγκεκριμένων νόμων καμποτάζ της Αυστραλίας, σύμφωνα με μια νέα έκθεση από το ανεξάρτητο think tank “The Australia Institute”.
Η Αυστραλιανή κυβέρνηση, υπό τον πρωθυπουργό Tony Abbott, ανακοίνωσε το νέο σχέδιο για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες το Μάιο, που περιελάμβανε αλλαγές που θα αποξηλώσουν μια ολοκληρωμένη δέσμη μεταρρυθμίσεων που διατυπώθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση το 2012 με όνομα “Coastal Trading (Revitalising Australian Shipping Act) 2012”. Η νομοθετική πράξη δημιούργησε ίσους όρους ανταγωνισμού για την εγχώρια ναυτιλία της Αυστραλίας και προστατεύει τα τοπικά Αυστραλιανά πλοία και πληρώματα από ξένες σημαίες ευκαιρίας ( Flags of Convenience-FOC).
Σύμφωνα με την έρευνα από το Ινστιτούτο της Αυστραλίας, λιγότερο από 100 ναυτικοί θα εξακολουθούν να εργάζονται από το σημερινό εργατικό δυναμικό των 1177, ένα ποσοστό περίπου 93%, αν το σχέδιο του Abbott περάσει στο κοινοβούλιο, η Sydney Morning Herald αναφέρει.
Η έρευνα απηχεί τις ανησυχίες που έθεσε η Διεθνής Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές ( International Transport Workers’ Federation-ITF), η οποία δήλωσε ότι οι μεταρρυθμίσεις βάζουν σε κίνδυνο χιλιάδες των εγχώριων ναυτικών επαγγελμάτων.
Το “πακέτο 2012” περιελάμβανε τη στήριξη των αυστραλιανών ναυτιλιακών εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων φοροαπαλλαγών και επιδοτήσεων κατάρτισης, καθώς και την απαραίτητη προϋπόθεση τα πλοία υπό ξένη σημαία να πληρώνουν σε μισθούς επιπέδου Αυστραλίας, όταν εργάζονται σε εγχώριους εμπορικούς τομείς.