Με εξοπλισμό πρόωσης από την Wärtsilä το νέο πλοίο LNG bunkering

lng
Ένα νέο 5800 κ.μ. πλοίο αποθήκευσης και τροφοδοσίας LNG, που κατασκευάζεται για τη Sirius Veder Gas AB στο Royal Bodewes, στο Hoogezand της Ολλανδίας, θα τροφοδοτείται από ένα σύστημα πρόωσης της Wärtsilä. Η σύμβαση με την Wärtsilä έκλεισε το Σεπτέμβριο.

Το σύστημα πρόωσης της Wärtsilä θα περιλαμβάνει μια 6-κύλινδρη Wärtsilä 34DF διπλού καυσίμου κύρια μηχανή που μπορεί να λειτουργεί είτε με υγροποιημένο φυσικό αέριο ή πετρέλαιο, ένα κιβώτιο ελάττωσης ταχυτήτων με δυναμοδότη (PTO), όλα κατάλληλα για χρήση με φιλικά προς το περιβάλλον λιπαντικά και εξοπλισμένα με το εξάρτημα Wärtsilä Airguard που επιτρέπει μηδενικές εκπομπές αερίων, και έναν αυτοδιευθυνόμενο έλικα της Wärtsilä.

Η Wärtsilä έχει απαράμιλλη εμπειρία στην παροχή λύσεων πρόωσης διπλού καυσίμου για την ναυτιλιακή αγορά LNG, και η πιο πρόσφατη έκδοση του Wärtsilä 34DF κινητήρα προσφέρει υψηλή απόδοση ισχύος και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και στις δύο λειτουργίες, τόσο του φυσικού αερίου, όσο και του πετρελαίου ντίζελ. Στη λειτουργία του φυσικού αερίου, το πλοίο θα συμμορφώνεται με τους κανονισμούς Tier III του IMO για τις εκπομπές NOx, χωρίς να έχοει ανάγκη από δευτερεύοντα συστήματα καθαρισμού των καυσαερίων.

“Από τότε που η Wärtsilä εισήγαγε την τεχνολογία κινητήρα διπλού καυσίμου, πάνω από 1300 κινητήρες Wärtsilä DF έχουν παραγγελθεί. Ομοίως, πλοία ανεφοδιασμού καυσίμων και τροφοδοσίας, όπως αυτό, επωφελούνται όλο και περισσότερο από τη δοκιμασμένη τεχνολογία μας. Αυτή η εκτεταμένη εμπειρία προσθέτει τεράστια αξία, καθώς μας επιτρέπει να παρέχουμε εξειδικευμένη μηχανική και την υποστήριξη του έργου στη ναυπηγοκατασκευαστική, κάτι που εξοικονομεί σημαντικό χρόνο και μειώνει τον κίνδυνο”, λέει ο Göran Österdahl, Γενικός Διευθυντής της Wärtsilä Marine Solutions.

[adsanity id=33496 align=alignnone /]

“Είμαστε αποφασισμένοι να αναπτύξουμε ενεργειακά αποδοτικές λύσεις για τα μικρά και μεσαίου μεγέθους πλοία LNG. Η χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου ως καυσίμου πλοίων αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς και υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για αποδοτικά πλοία αποθήκευσης και τροφοδοσίας. Η Wärtsilä έχει τόσο την τεχνολογία όσο και την απαραίτητη εμπειρία για να καλύψει τις ανάγκες αυτής της αγοράς”, δηλώνει ο Jan Valkier, Διευθύνων Σύμβουλος της Anthony Veder.

Κατά την παράδοσή του, το πλοίο θα δοθεί για μια μακροχρόνια ναύλωση στην Skangass, μια ηγετική δύναμη στις αγορές LNG της Σκανδιναβίας και της Φινλανδίας. Η Sirius Veder Gas AB, στην οποία θα ανήκει το νέο πλοίο, είναι μια κοινοπραξία μεταξύ της Σουηδικής Sirius Rederi και του Ολλανδικού Ομίλου Anthony Veder.

Ο εξοπλισμός Wärtsilä προγραμματίζεται για παράδοση το 2016 και το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το Φεβρουάριο το 2017.

Διαβάστε ακόμα