Μετά την ONE και η CMA CGM εγκαθιστά σύστημα εκτροπής ανέμου στην πλώρη των πλοίων της

Η CMA CGM επιβεβαίωσε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ότι ένα από τα πλοία της, το “CMA CGM MARCO POLO”, έχει εφοδιαστεί με σύστημα εκτροπής ανέμου στην πλώρη του.

Η αλλαγή αναμένεται να βελτιώσει την αεροδυναμική και την αποδοτικότητα του πλοίου έχοντας σαν αποτέλεσμα την λιγότερη κατανάλωση καυσίμου

Το πρόσφατα εγκατεστημένο “windshield” είναι μια καμπύλη μεταλλική επιφάνεια που είναι προσαρτημένη στην πλώρη του πλοίου. Η CMA CGM δήλωσε ότι χρειάστηκαν περίπου έξι μήνες για την ανάπτυξη και εγκατάσταση του νέου συστήματος στο “CMA CGM MARCO POLO”.

Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι εάν τα αποτελέσματα των δοκιμών είναι θετικά, το ίδιο σύστημα θα εφαρμοστεί σε όλα τα άλλα πλοία της CMA CGM.

Όλο και περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες δοκιμάζουν τέτοιου είδους συστήματα που τοποθετούνται στην πλώρη των πλοίων τους με την ελπίδα να βελτιώσουν το αποτύπωμα άνθρακα, όπως η Ocean Network Express (ONE), η οποία τα πρόσθεσε στα πλοία “ONE Trust” και “ONE Tradition”.

Η ιαπωνική εταιρεία, Mitsui OSK Lines (MOL), ήταν η πρώτη που ανέπτυξε αυτά τα παρμπρίζ για χρήση σε πλοία. Η MOL εγκατέστησε το πρώτο της παρμπρίζ στο MOL MARVEL το 2015 και ανέφερε μείωση 2% στην κατανάλωση καυσίμων. Η MOL ανέφερε το 2017 ότι ολοκλήρωσε μια διετή δοκιμή μιας βελτιωμένης έκδοσης αυτού του συστήματος και ανέμενε να εξοικονομήσει έως και 4% στις καταναλώσεις των καυσίμων.

Διαβάστε ακόμα