Η ιαπωνική εταιρεία Mitsui OSK Lines (MOL) κατέθεσε μήνυση ενάντια στην Ιαπωνική ναυπηγοεπισκευαστική Mitsubishi Heavy Industries (MHI) για ζημιές που σχετίζονται με το ναυάγιο του MOL Comfort, τον Ιούνιο του 2013. Στο φάκελο της αγωγής περιλαμβάνονται επίσης δαπάνες για την περαιτέρω ενίσχυση των πέντε αδελφών πλοίων του σκάφους.
Το χωρητικότητας 8.110 teu MOL Comfort βυθίστηκε στις 17 του Ιούνη του 2013, αφού χωρίστηκε στα δύο ατά τη διάρκεια θυελλωδών καιρικών συνθηκών ανοικτά της Υεμένης, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του από τη Σιγκαπούρης προς τη Jeddah.
Η MHI είχε κατασκευάσει το πλοίο, που έχει αξιολογηθεί από την ClassNK. Η MHI εκτέλεσε έργα θωράκισης στα έξι πλοία για να ενισχύσει τις δυνάμεις του κύτους στο διπλάσιο του επιπέδου που απαιτείται από την ClassNK. Το σπάσιμο στο κύτος του MOL Comfort εντοπίστηκε στο κάτω μέρος του πλοίου, στο κέντρο από που και ξεκίνησε η πλημμύρα, σύμφωνα με την προκαταρκτική έρευνα της ClassNK.
Στο κατηγορητήριο συμπεριλαμβάνεται η αναφορά της ClassNK, ότι κατά τη διάρκεια των επιθεωρήσεων στα έξι αδελφά πλοία (MOL Creation, MOL Charisma, MOL Celebration, MOL Courage, MOL Competence, and MOL Commitment) παρατηρήθηκαν παραμορφώσεις-λυγίσματα ύψους περίπου 20 mm στις κάτω πλάκες του κελύφους στο κέντρο του πλοίο. “Ωστόσο, παραμένει ασαφές, με τα μέχρι τώρα δεδομένα, το αν αυτό το είδος της παραμόρφωσης θα μπορούσε να έχει λειτουργήσει ως ο πυροκροτητής για το ατύχημα”, καταλήγει η ClassNK.
Και οι δύο αντιμαχόμενες πλευρές, τέλος, επιβεβαίωσαν ότι η υπόθεση βρίσκεται στην αρμοδιότητα Δικαστηρίου του Τόκιου, αρνούμενες να σχολιάσουν περαιτέρω, λέγοντας ότι επειδή βρίσκονται σε δικαστική διαμάχη προτιμούν να παρουσιάσουν τα επιχειρήματα τους στο δικαστήριο.