Μια εταιρεία δοκίμασε πώς ένας γιγάντιος χαρταετός μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει τα πλοία στην κίνηση τους με σκοπό να μειώσει την κατανάλωση των καυσίμων ντίζελ με τα οποία λειτουργούν, εφαρμόζοντας μια παραδοσιακή λύση σε ένα σύγχρονο και σημαντικό ζήτημα.
Είναι δελεαστικό να αναφερόμαστε τόσο στο προϊόν όσο και στη δραστηριότητα του ως πανιά. Ωστόσο, ο όρος χαρταετός υποτιμά την τεράστια τεχνολογική πολυπλοκότητα του Seawing της AirSeas.
Αυτό το τεράστιο “parafoil” που τοποθετείται εκ των υστέρων στο μπροστινό μέρος των πλοίων μπορεί να συμβάλει στην παραγωγή του 20% της πρόωσης του εν λόγω πλοίου. Το Ville de Bordeaux, ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με έδρα τη Γαλλία, στο πλαίσιο πρόσφατων δοκιμών, μετέφερε εξαρτήματα αεροσκαφών στη Γαλλία από τις ΗΠΑ.
Η AirSeas φέρεται να παράγει μοντέλα Seawing που έχουν διαστάσεις περίπου 250 τετραγωνικών μέτρων και 500 τετραγωνικών μέτρων. Η εταιρεία προσπαθεί να αναπτύξει μια έκδοση1,003 τετραγωνικών μέτρων.
Η εταιρεία είναι ενθουσιασμένη που σας ενημερώνει ότι το Ville de Bordeaux μείωσε την κατανάλωση του ντίζελ που αναφέρεται ως “καύσιμο bunker” κατά περίπου 20% κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Πρόκειται για ένα από τα πιο μοναδικά και προηγμένα πανιά. Έχει επίσης σχεδιαστεί για να είναι 100% αυτόματο. Μια σειρά από αυτοματισμούς αναπτύσσουν το πανί από την κονσόλα διοίκησης με το πάτημα ενός κουμπιού, έχοντας την δυνατότητα να ρυθμίζει συνεχώς τη θέση του ώστε να συλλαμβάνει τη μέγιστη ενέργεια του ανέμου.
Όταν ο «χαρταετός» δεν χρειάζεται ή ο άνεμος εξασθενεί, επιστρέφει αργά και ομοιόμορφα στην θέση του.
Με βάση τον τρόπο με τον οποίο ορίζει κανείς την εμπορική ναυτιλία, περίπου 50.000 έως 100.000 εμπορικά πλοία φέρονται να χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά αγαθών και υλικών σε όλο τον κόσμο, οπότε οι δυνατότητες για μια τέτοια επέκταση είναι επίσης σημαντικές.
Η AirSeas έχει αρκετούς πιθανούς αγοραστές. Η K Line θα μπορούσε να εξοπλίσει περίπου 50 πλοία με Seawings σε λίγα χρόνια.