Το ρωσικό δεξαμενόπλοιο Aframax μεταφοράς αργού πετρελαίου INDA αντιμετωπίζει ξανά προβλήματα, τα οποία αυτή την φορά σχετίζονται με το πλήρωμά του, το οποίο ζητά βοήθεια και ισχυρίζεται ότι κρατείται στο δεξαμενόπλοιο για μήνες, χωρίς πληρωμή, και με τις προμήθειες να εξαντλούνται γρήγορα.
Το δεξαμενόπλοιο είναι αγκυροβολημένο στα ύδατα της Πολιτείας Γκουτζαράτ, στη Δυτική Ινδία, από τις 14 Ιουλίου. Οι διαχειρίστρια εταιρεία υποσχέθηκε στο πλήρωμα ότι το δεξαμενόπλοιο θα διαλυθεί στα διαλυτήρια στο Alang, και όλο το πλήρωμα θα επαναπατριστεί σύντομα.
Καμία ενέργεια δεν έχει γίνει όμως ακόμα. Πριν φτάσει στα ύδατα του Γκουτζαράτ, το δεξαμενόπλοιο ταξίδευε δυτικά του Κόλπου του Καμπάτ, στο Γκουτζαράτ, από τις 4 Ιουλίου.
Τον Φεβρουάριο-Μάρτιο του τρέχοντος έτους, το τάνκερ ενεπλάκη σε μια περίεργη ιστορία, όταν η Μαλαισία αρνήθηκε να του επιτρέψει να ξεφορτώσει στο λιμάνι της ιρανικό αργό πετρέλαιο.
Όπως έγινε κατανοητό, το πετρέλαιο εκφορτώθηκε κάπου, πιθανώς στην Ινδία, οπότε το δεξαμενόπλοιο θα πρέπει να είναι άφορτο.
Συγγενείς πολλών μελών του πληρώματος έγραψαν και έστειλαν επιστολή στη ρωσική πρεσβεία στην Ινδία, στο ρωσικό υπουργείο Μεταφορών, στον Γενικό Εισαγγελέα του Αστραχάν και στα ρωσικά μέσα ενημέρωσης.
Το άρθρο με τη θλιβερή ιστορία του πληρώματος που δημοσιεύτηκε από τοπικό μέσο μαζικής ενημέρωσης, αφαιρέθηκε αργότερα από τον ιστότοπο του.
Το δεξαμενόπλοιο το διαχειρίζεται η ίδια εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται και το φορτηγό πλοίο MAIA-1, που μετέφερε στρατιωτικό φορτίο και κατασχέθηκε στην Ινδία στις 18 Ιουλίου μετά την απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου Kochin, για απλήρωτους λογαριασμούς στους προμηθευτές καυσίμων.