Συν 4 B.Delta37 για την Cosco

deltamarin

Καταδεικνύοντας την προτίμηση της στα B.Delta37 Deltamarin, η ναυτιλιακή δύναμη της Κίνας COSCO παρήγγειλε τέσσερα χωρητικότητας 40.000 dwt Handymax πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου από το ναυπηγείο της Tianjin Xingang στην Κίνα.

Εκτός από αυτήν την τελευταία παραγγελία η COSCO είχε παραγγείλει προηγουμένως 16 B.Delta37 πλοία από το ίδιο ναυπηγείο, με οκτώ πλοία να προορίζονται για την Louis Dreyfus Armateurs και άλλα οκτώ για την MT Maritime Management Group (MTMM)/Strategic Shipping Inc. (SSI).

Οι κύριες διαστάσεις των πλοίων για την COSCO είναι: μήκος κάτω από 180 μέτρα και πλάτος 30 μέτρων. Η υπηρεσιακή ταχύτητα με πλήρες φορτίο είναι 14 knots. Το νεκρό βάρος είναι 40.000 μετρικούς τόνους σε μέγιστο βύθισμα. Τα πλοία θα έχουν πέντε κύτη φορτίου και μπορούν να γεμίσουν με 50.000 κ.μ. φορτίου, ενώ η απόδοση των καυσίμων τους θα είναι μικρότερη από 18 τόνους ανά ημέρα. Τα πλοία της COSCO θα αξιολογηθούν από την China Classification Society (CCS), και οι παραδόσεις τους αναμένονται το 2015 και το 2016.

Η συνολική αξία της σύμβασης της Deltamarin με την ChinaShipbuilding & Offshore International (HK) Co. (CSOC), η οποία ενεργεί ως χρηματοδότης του έργου για λογαριασμό του ναυπηγείου της Tianjin Xingang, είναι περίπου 1,1 εκατομμύρια δολάρια. Η εκτιμώμενη διάρκεια της σύμβασης είναι έξι μήνες.

Ο συνολικός αριθμός των B.Delta πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου και των παραγώγων τους της Deltamarin που έχουν παραγγελθεί μέχρι στιγμής φτάνει τα 110 πλοία, εκ των οποίων τα 74 είναι ειδικότερα του μοντέλου B.Delta37.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, τα B.Delta37 έχουν προσελκύσει σημαντικά την προσοχή του κλάδου εξαιτίας των κορυφαίων επιδόσεων τους (για κατηγορίες handysize) όσον αφορά μια σειρά παραμέτρων όπως η χαμηλή κατανάλωση καυσίμων, οι χαμηλές εκπομπές ρύπων, την ενεργειακή απόδοση βάση του δείκτη EEDI (Energy Efficiency Design Index), την πρόσληψη νεκρού βάρους και άλλες σημαντικές λεπτομέρειες. Το πλοίο έχει εξαιρετική ευελιξία και απόδοση σε δύσκολες καιρικές συνθήκες όπως διαπιστώθηκε κατά τις θαλάσσιες δοκιμές του MV Wuchang, του πρώτου B.Delta37 που παραδόθηκαν στην China Navigation.

Από το φθινόπωρο του 2013, συνολικά 11 B.Delta37s έχουν ήδη παραδοθεί στους ιδιοκτήτες τους. Εκτός του MV Wuchang, η China Navigation έχει επίσης παραλάβει τα MV Wuchow, MV Wuhu, MV Wulin και MV Eredine. Η China Navigation εξακολουθεί να έχει 11 B.Delta37 υπό παραγγελία στο ναυπηγείο του Chengxi και οκτώ στο ναυπηγείο του Zhejiang Ouhua. Η Louis Dreyfus Armateurs έλαβε επίσης τα δύο πρώτα B.Delta37 του, το MV La Briantais και το MV La Guimorais.Τα MV Strategic Alliance, MV Strategic Synergy και MV Strategic Unity έχουν παραδοθεί στη MTMM/SSI, καθώς και το MV Giulia Ι στην d’Amico Società di Navigazione.