Σρι Λάνκα: Ξεκαθαρίζει τα πραγματικά γεγονότα σχετικά με την πυρκαγιά

Η αρχή λιμένων της Σρι Λάνκα (SLPA) ξεκαθαρίζει την κατάσταση σχετικά με την παραπληροφόρηση που υπάρχει σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα σχετικά με την ξαφνική πυρκαγιά στο οποίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MV X-Press Pearl .

Το MV X-Press Pearl ήταν προγραμματισμένο να καταφτάσει στο λιμάνι του Κολόμπο και συγκεκριμένα στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων Colombo International Container Terminals (CICT).

Το πλοίο ενημέρωσε ότι θα φτάσει στο Κολόμπο στις 19 Μαΐου το βράδυ και λόγω του ότι δεν ήταν διαθέσιμος ο ντόκος που θα έδενε, του δόθηκαν οδηγίες από το port control να αγκυροβολήσει, κάτι το οποίο είναι μια σύνηθες πρακτική.

Μέχρι εκείνη την στιγμή δεν είχε υπάρξει κάποια ενημέρωση προς (SLPA) γραπτώς η προφορικώς και η μόνη επικοινωνία που υπήρξε με τον Λιμενάρχη ήταν μέσω του πράκτωρα ο οποίος ζητούσε άδεια το πλοίο να ξεφορτώσει κάποια κοντέινερ στα οποία υπήρχε διαρροή.

Το μεσημέρι της ίδιας ημέρας ενημερώθηκε το port control ότι υπάρχει καπνός μέσα στο πλοίο και μερικά λεπτά αργότερα υπήρξε νέα ενημέρωση ότι το πλήρωμα ελέγχει την κατάσταση. Παρόλα αυτά, δυο ώρες αργότερα το οποίο ενημέρωσε και πάλι ότι υπάρχει καπνός και τότε η αρχή λιμένων της Σρι Λάνκα ξεκίνησε τις διαδικασίες ώστε να επέμβει με πυροσβεστικά μέσα ώστε να ελέγξει την πυρκαγιά. Όλο αυτό έγινε μέσα σε μια ώρα.

Το πλοίο δεν είχε ενημερώσει ότι είναι φορτωμένο με επικίνδυνα χημικά.

Η Αρχή Λιμένων της Σρι Λάνκα (SLPA) δηλώνει επίσης υπεύθυνα ότι έκανε ότι μπορούσε για την κατάσβεση της πυρκαγιάς, από την στιγμή που ενημερώθηκε και τις ζητήθηκε βοήθεια.

Ως εκ τούτου η SLPA αρνείται σθεναρά όλες τις κακόβουλες ειδήσεις και εκθέσεις που δημοσιεύονται σχετικά με το λιμάνι του Κολόμπο σε αρκετές εφημερίδες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαδικτυακά μέσα και, ως εκ τούτου, γνωστοποιεί ως ανωτέρω την ακριβή αλυσίδα γεγονότων που συνέβησαν κατά τη διάρκεια της πυρκαγιάς.

Κλείνοντας η Αρχή Λιμένων της Σρι Λάνκα είπε ότι το λιμάνι του Κολόμπο, το οποίο έχει αποκτήσει καλή φήμη στον ναυτιλιακό τομέα, δεν αποποιείται από την ευθύνη του σε περίπτωση τέτοιας καταστροφής και θα συνεχίσει να εκτελεί τα καθήκοντά του συνεχώς στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.

Διαβάστε ακόμα