Η Hanjin Shipping επιβεβαίωσε ότι πούλησε για διάλυση 13 κοντέινερσιπ άνω των 15 ετών, με χωρητικότητα που κυμαίνεται από 4.000 ως 5.300 teu.
Μεσίτες ισχυρίζονται ότι το κατασκευασμένο το 1995 Hanjin Shanghai, το κατασκευασμένο το 1996 Hanjin Beijing, το Hanjin London, το Hanjin San Francisco, το Hanjin Washington, το κατασκευασμένο το 1997 Hanjin Berlin, το Hanjin Los Angeles, το Hanjin Paris, το Hanjin Wilmington, το κατασκευασμένο το 1998 Hanjin Nagoya, το Hanjin Oslo, το Hanjin Rome, το Hanjin Valencia και το κατασκευασμένο το 1993 Hanjin Marseilles πωλούνται με σκοπό να διαλυθούν.
Η Global Marketing Systems με έδρα το Ντουμπάι και η Wirana Shipping Corporation με έδρα τη Σιγκαπούρη φέρονται ως οι αγοραστές αυτών των πλοίων, τα οποία θα πωληθούν εκ νέου σε διαλυτήρια. Η Hanjin, της οποίας τα οικονομικά προβλήματα έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας, επιβεβαίωσε στο πρακτορείο ναυτιλιακών ειδήσεων IHS Maritime ότι όλα τα προαναφερθέντα πλοία πλην του Hanjin Marseilles προορίζονται για διάλυση.
Αλλά ένας εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε ότι η απόφαση σχετίζεται με την ανάγκη της εταιρείας να βελτιώσει τη ρευστότητα της. “Τα σκάφη αυτά είναι παλιά με μεγάλη κατανάλωση καυσίμου, και καθίστανται αναποτελεσματικά στη λειτουργία. Έτσι, η Hanjin Shipping αποφάσισε τη διάλυση των σκαφών διατριβή, προκειμένου να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της λειτουργίας των πλοίων”, δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την τουρκική Ciner Ship Management να νοικιάσει τέσσερα κοντέινερσιπ χωρητικότητας 9.000 TEU, που είναι πιο αποδοτικά. Η Hanjin Shipping μελετά αυτή τη στιγμή και το ενδεχόμενο μιας συγχώνευσης με την μητρική της εταιρεία Hanjin Shipping Holdings, έχοντας λάβει ένα δάνειο ύψους 141 εκατομμυρίων δολαρίων από τη θυγατρική Korean Air, τον περασμένο Οκτώβριο.