ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Στο Ρεκόρ Γκίνες το κοντέινερσιπ OOCL Hong Kong


Το OOCL Hong Kong έχει επίσημα καταγραφεί από το Guinness World Records ως το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο στα 21.413 TEU. Το πλοίο ήταν το πρώτο κοντέινερσιπ στον κόσμο που κατάφερε να υπερβεί το όριο των 21.000 TEU.

Πρόκειται για ένα δεύτερο ρεκόρ για την OOCL, μετά το OOCL Shenzhen που κατείχε τον τίτλο για το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τον Απρίλιο του 2003 στα 8.063 TEU.

Την Παρασκευή, η OOCL έδωσε όνομα στο τρίτο στη σειρά των έξι χωρητικότητας 21.413 TEU containership, το OOCL Japan που είναι υπό κατασκευή στη Samsung Heavy Industries. Όπως το OOCL Hong Kong, το OOCL Japan θα εξυπηρετήσει την εμπορική γραμμή Ασίας-Ευρώπης στην υπηρεσία LL1 και το δρομολόγιο του θα είναι: Σαγκάη / Ningbo / Xiamen / Yantian / Σιγκαπούρη / Διώρυγα του Σουεζ / Felixstowe / Ρότερνταμ / Gdansk / Wilhelmshaven / Felixstowe / Διώρυγα του Σουεζ / Σιγκαπούρη / Yantian / Σαγκάη σε ένα ταξίδι μετ ‘επιστροφής 77 ημερών.

Τον περασμένο μήνα, το δεύτερος στη σειρά ονομάστηκε OOCL Germany. Το πλοίο θα εξυπηρετεί επίσης την εμπορική γραμμή Ασία-Ευρώπη στην υπηρεσία LL1.

Τα αδελφά πλοία είναι 48% καλύτερα από την απαίτηση EEDI (Σχεδιαστικός Δείκτης Ενεργειακής Αποδοτικότητας) που έχει ορίσει ο ΙΜΟ για το έτος 2025.

Ο Andy Tung, Διευθύνων Σύμβουλος της OOCL, δήλωσε ότι είναι ευχαριστημένος με τις δραστηριότητες με τους εταίρους της συμμαχίας της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης της υπηρεσίας LL1, που ξεκίνησε τον Απρίλιο.

“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναπτύσσουμε αυτά τα νέα πλοία μέσα στο σημερινό περιβάλλον και να επιζητούμε την έντονη αύξηση της ζήτησης σε μια πολύ ισχυρότερη τροχιά”, σχολίασε.

Ο Όμιλος OOCL ανακοίνωσε κέρδος 53,6 εκατ. δολαρίων για την εξαμηνιαία περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου του τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με ζημία ύψους 56,7 εκατ. δολαρίων για την ίδια περίοδο το 2016.