Ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Συγγραφέων & Δημοσιογράφων Τουρισμού ζητά να επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός για ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας

Ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Συγγραφέων & Δημοσιογράφων Τουρισμού σε ανακοίνωσή του ζητά να επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός για ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας.

Εκφράζει την άποψη ότι οι λόγοι για τη μη ανταπόκριση ναυτιλιακών εταιρειών στο δημόσιο διαγωνισμό που οργάνωσε η Κύπρος πρέπει να αναλυθούν, υπό τις σημερινές οικονομικές, ναυτιλιακές και πολιτικές συνθήκες και να γίνει επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού το συντομότερο δυνατό.

Αναφέροντας ότι η ναυτιλία είναι εθνικός πλούτος αφού αποτελεί σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης της Κυπριακής οικονομίας, ο Σύνδεσμος Προσθέτει ότι η περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα αυτού καθιστά την Κύπρο ένα σύγχρονο, αποδοτικό και ολοκληρωμένο ναυτιλιακό κέντρο με δυνατότητα παρουσίας και ενεργό ανάμειξη στις αποφάσεις που λαμβάνονται από διεθνείς οργανισμούς  και την Ευρωπαϊκή Ένωση για τα εν λόγω θέματα.

«Με την ακτοπλοϊκή σύνδεση, η Κύπρος παύει να είναι αποκομμένη από την Ελλάδα, την υπόλοιπη Ευρώπη και τη γύρω περιοχή, δημιουργείται μια νέα δυναμική και επεκτείνονται… οι αυτοκινητόδρομοι της Κύπρου προς την Ευρώπη. Η θαλάσσια σύνδεση σταδιακά μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες χώρες όπως το Ισραήλ, ο Λίβανος και η Αίγυπτος, προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα και για άλλες μελλοντικές ευκαιρίες συνεργασίας, όπως τα τουριστικά πακέτα διπλού τουριστικού προορισμού ώστε να αποκτηθούν πρόσθετα οικονομικά πλεονεκτήματα», προστίθεται.

Αναφέρεται ακόμα ότι σήμερα, εάν ένας ξένος ενδιαφερθεί για ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κύπρου με άλλες χώρες, θα απογοητευθεί όταν μάθει ότι η μόνη σύνδεση που υπάρχει είναι μεταξύ Τουρκίας και των κατεχομένων εδαφών μας, με όποιες πολιτικές και ναυτιλιακές επιπτώσεις ή και επιπλοκές αυτό συνεπάγεται.

Αναφέρεται ακόμα ότι τα πολλαπλά οικονομικά οφέλη σε πολλούς τομείς από την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας είναι δεδομένα, όπως επίσης η εθνική, πολιτιστική και κοινωνική διάσταση του θέματος. «Οι μεγάλες προσπάθειες που έγιναν από Υπουργεία, το Υφυπουργείο Ναυτιλίας τον  Επιχειρηματικό Σύνδεσμο Κύπρου – Ελλάδας, αλλά και άλλους φορείς, δεν πρέπει εγκαταλειφθούν», συμπληρώνει ο Σύνδεσμος.

Καταλήγοντας ο Σύνδεσμος αναφέρει ότι εφόσον η γραμμή αυτή φαίνεται εκ πρώτης όψεως ότι είναι άγονη και ασύμφορη επιχειρηματικά, τότε πρέπει να ξεκινήσει με μια επιδότηση με όρους και κίνητρα που να προσελκύσουν το επιχειρηματικό ενδιαφέρον.

Philenews/ΚΥΠΕ

Διαβάστε ακόμα