Τα κορεάτικα ναυπηγεία κυριαρχούν στην κατασκευή γιγαντιαίων containerships

mol_megaship_

Δεδομένου ότι η κατασκευή εξαιρετικά μεγάλων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων επιταχύνεται, τα Κορεάτικα ναυπηγεία κυριαρχούν στην αγορά, σύμφωνα με μια έκθεση που εμφανίστηκε στο Businees Korea.

Συνολικά υπήρξαν 21 παραγγελίες containerships χωρητικότητας άνω των 20.000 TEU σε παγκόσμιο επίπεδο από το τέλος του περασμένου έτους μέχρι σήμερα.

Τα ναυπηγεία της Κορέας -η Samsung Heavy Industries (SHI), το Ναυπηγείο στο Subic των Φιλιππίνων της Hanjin Heavy Industries & Construction (HHIC), η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME), και η Hyundai Heavy Industries (HHI)- έχουν πάρει τις 19 από αυτές τις παραγγελίες, έχοντας ουσιαστικά “σαρώσει” την αγορά.

Η Samsung είναι το πρώτο ναυπηγείο που έχει πάρει τις παραγγελίες των περισσοτέρων και των μεγαλύτερων containerships. Η εταιρεία έλαβε 10 παραγγελίες, τις μισές των συνολικών παραγγελιών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων άνω των 20.000 TEU που έγιναν παγκοσμίως μέχρι σήμερα. Επίσης, είναι το πρώτο εγχώριο ναυπηγείο που έλαβε παραγγελία για ένα containership 20.000 TEU, και για το μεγαλύτερο πλοίο χωρητικότητας 21.100 TEU.

Το ναυπηγείο στο Subic της HHIC είναι το δεύτερο που αποκτά μια παραγγελία πλοίου χωρητικότητας 20.000 TEU. Η εταιρεία δέχτηκε μια σύμβαση για την κατασκευή τριών εξαιρετικά μεγάλων 20.600 TEU πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τη γαλλική CMA CGM.

Ενώ η Κορέα μάζεψε τις 19 παραγγελίες από 21, η Ιαπωνική Imabari Shipbuilding εξασφάλισε τις άλλες δύο παραγγελίες.