Τα μεγαλύτερα ναυπηγεία βλέπουν αύξηση ζήτησης για μεγαθήρια

The world s largest container ship, sail...The world s largest c

Διάλεξε μέσα από χιλιάδες προϊόντα μόνο με ένα κλικ!

Η Hyundai Heavy Industries Co. αναμένει τα υπερμεγέθή containerships να βρίσκονται στην κορυφή των παγκόσμιων παραγγελιών μέχρι τις αρχές του επόμενου έτους, καθώς οι ναυτιλιακές εταιρείες αναζητούν τρόπους να μειώσουν το κόστος.

Η εταιρεία και η μονάδα της Hyundai Samho Heavy Industries Co. θα μπορούσαν να αποκτήσουν παραγγελίες για μέχρι και 11 πλοία τον Ιούλιο, δήλωσε ο Σαμ Ka Hyun, ανώτερος εκτελεστικός αντιπρόεδρος αρμόδιος για τις πωλήσεις πλοίων στην Hyundai Heavy, τη μεγαλύτερη ναυπηγική εταιρεία στον κόσμο. Η νοτιοκορεατική εταιρεία βρίσκεται σε συνομιλίες με λίγες ναυτιλιακές εταιρείες που μπορεί σύντομα να οδηγήσουν σε συμφωνίες, είπε.

“Οι ακτοπλοϊκές γραμμές δεν θα είναι σε θέση να επιβιώσουν αν δεν καταφέρουν να επιφέρουν μείωση του μοναδιαίου κόστους τους”, ο Ka είπε στις 26 Ιουνίου σε συνέντευξή του στη Σεούλ. “Οι τιμές των ναύλων έχουν πέσει προσφατα αρκετά, με τις τιμές από την Ευρώπη για Ασία να βρίσκονται περίπου στο ένα έκτο του μέσου όρου του προηγούμενου έτους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι ναυτιλιακές εταιρείες θέλουν μεγαλύτερα πλοία”.

Δεν εντόπισε πιθανούς αγοραστές ή δεν καθόρισε πόσες από τις παραγγελίες θα ήταν μέγα-πλοία.

Οι ακτοπλοϊκές γραμμές παραγγέλουν ολοένα και μεγαλύτερα πλοία ώστε να επιτύχούν οικονομίες κλίμακας που θα τους μειώσουν το κόστος μετακίνησης ενός κοντέινερ, συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων και των λιμενικών φόρων. Τα λιγότερα έξοδα θα αμβλύνουν τις επιπτώσεις της πτώσης των ναυτιλιακών τιμών, ιδιαίτερα για την εμπορική γραμμή Ασίας-Ευρώπης, όπου τα τέλη είναι κοντά σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.

Οι εβδομαδιαίες τιμές spot για το φορτίο από την Ασία στην Ευρώπη υποχώρησαν στα 205 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 20 ποδών στις 19 Ιουνίου, το χαμηλότερο σημείο από τότε που η Shanghai Shipping Exchange άρχισε τη συλλογή στοιχείων το 2010. Οι τιμές είχαν αυξηθεί σε 548 δολάρια, όπως στις 26 Ιουνίου.

Ανισορροπία ζήτησης

Η μεταφορική ικανότητα ξεπερνά τη ζήτηση καθώς μεγαλύτερα πλοία τίθονται σε υπηρεσία στην Ευρώπη, όπου η ανεργία παραμένει πάνω από 11%.

“Οι τιμές συνεχίζουν να πιέζονται από σοβαρές ανισορροπίες μεταξύ προσφοράς και ζήτησης”, οι αναλυτές του Bloomberg Intelligence Lee Klaskow και Talon Custer έγραψαν σε ένα σημείωμα 26 Ιουνίου. “Η αδυναμία είναι πιο διαδεδομένη στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης”.

Τα περισσότερα πλοία που χρησιμοποιούνται τώρα στην διαδρομή Ασία-Ευρώπη μπορούν να χωρέσουν τουλάχιστον 14.000 εμπορευματοκιβώτια των 20 ποδών, σύμφωνα με το Park Moo Hyun στη Hana Daetoo Securities Co. Υπάρχουν περισσότερα από 100 από αυτά τα μέγα-πλοία εν υπηρεσία, είπε.

Ο ίδιος αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά με ένα δημοσίευμα στις 19 του Ιούνη που ανέφερε ότι η AP Moeller Maersk A/S, η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, υπέγραψε μια επιστολή προθέσεων με τη Hyundai Heavy για πλοία που αξίζουν μέχρι και 2 δις δολάρια.

Η Hyundai Heavy αναμένει να κερδίσει παραγγελίες για VLCCs, ο Ka ανέφερε.

Μεταφορά μεταλλεύματος

Η Βραζιλιάνικη Vale SA και ναυπηγεία στην Κίνα βρίσκονται σε συζητήσεις για την κατασκευή περίπου 50 VLOCs (υπερμεγεθή πλοία μεταφοράς μεταλλεύματος), η Wall Street Journal ανέφερε τον Απρίλιο.

Στελέχη της Vale επισκέφθηκαν την Hyundai Heavy στις αρχές του τρέχοντος έτους σε σχέση με τα VLOCs, είπε ο Ka χωρίς να επεκταθεί.

Η Hyundai Heavy έχει συνεργαστεί με μια μονάδα της Ινδικής Larsen & Toubro Ltd για να λάβει μέρος σε μια προσπάθεια να χτίσει πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου για την Gail India Ltd, σύμφωνα πάντα με τον Ka.

Θα πρέπει να ανταγωνιστούν για τη συμφωνία άλλα ναυπηγεία της Κορέας, το καθένα με έναν τοπικό εταίρο: Η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. συνεργάζεται με Pipavav Defence & Offshore Engineering Co., ενώ για τη Samsung Heavy Industries Co. είναι αντίστοιχα η Cochin Shipyard Ltd.

Η Hyundai Heavy, η Daewoo Shipbuilding και η Samsung Heavy είναι οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές παγκοσμίως πλοίων μεταφοράς αερίου.