Πειραιάς
19°C

Το μεγαλύτερο υβριδικό πλοίο στον κόσμο που θα λειτουργεί με σύστημα μπαταρίας Leclanché κατασκευάζεται στην Τουρκία

06/04/2022

Ένα ferry μηδενικών εκπομπών που παραγγέλθηκε από την εταιρεία Scandlines της Δανίας θα λειτουργεί με σύστημα αποθήκευσης ενέργειας μπαταρίας ιόντων λιθίου 10 MWh (BESS) της ελβετικής εταιρείας λύσεων αποθήκευσης ενέργειας Leclanché.

Σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται η Scandlines το project, το οποίο ανακοινώθηκε τον Νοέμβριο του 2021, θα είναι το μεγαλύτερο ηλεκτροκίνητο υβριδικό πλοίο στον κόσμο.

Η Leclanché συμμετέχει σε διάφορες εταιρείες που επιλέχθηκαν για να παρέχουν κρίσιμα εξαρτήματα, συστήματα και τεχνογνωσία στο πλοίο Puttgarten Rødby 2024 ή PR24, συμπεριλαμβανομένων των Νορβηγικών Kongsberg Maritime και Norwegian Electric Systems (NES).

Το πλοίο σχεδιάστηκε από την LMG Marin AS, στη Νορβηγία, και θα κατασκευαστεί στο ναυπηγείο Cemre στην Τουρκία. Το επιβατηγό οχηματαγωγό RoPax (RoPax) αναμένεται να τεθεί σε υπηρεσία το 2024.

Θα συνδέει το λιμάνι Puttgarden, που βρίσκεται στο γερμανικό νησί Fehmarn, με το λιμάνι Rødby του νησίου Lolland στη Δανία, μια απόσταση των 18,5 χλμ.

Το πλοίο Scandlines μηδενικών μηδενικών εκπομπών θα έχει μήκος 147,4 μέτρα, πλάτος 25,4 μέτρα και βύθισμα 5,3 μέτρα. Η χωρητικότητα θα είναι 66 εμπορευματικές μονάδες που θα μεταφέρουν το πολύ 140 επιβάτες με υπηρεσιακή ταχύτητα 10 κόμβων.

Ως υβριδικό πλοίο, ο χρόνος διέλευσης μεταξύ των δύο λιμανιών θα είναι 45 λεπτά, ενώ στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία του, ο χρόνος διέλευσης θα είναι 70 λεπτά με το πλοίο να έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Τεχνολογία μπαταριών

Η Leclanché θα παρέχει σύστημα μπαταρίας aGNMC με χωρητικότητα 10.028 kWh με μέγιστη τάση 864 βολτ με εγγύηση 10 χρόνια. Το BESS χρησιμοποιεί μια εξαιρετικά πλεονάζουσα σχεδίαση με 48 σειρές μπαταρίας κατανεμημένες σε 8 πίνακες διανομής. Η παράδοση θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2023.

Με το Marine Rack System (MRS), η Leclanché σκοπεύει να βοηθήσει τους πλοιοκτήτες και τους διαχειριστές πλοίων να συμμορφωθούν ή ακόμα και να ξεπεράσουν τους διεθνείς ναυτιλιακούς κανονισμούς για τις εκπομπές SOx και NOx.

Το MRS BESS είναι αρθρωτό και επεκτάσιμο και έχει σχεδιαστεί για υψηλά πρότυπα ασφάλειας με το ενσωματωμένο σύστημα ψύξης και ενεργητικής ασφάλειας. Τα υγρόψυκτα συστήματα μπαταριών της Leclanché παρέχουν πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τις αερόψυκτες μπαταρίες, όπως βελτιωμένη ασφάλεια, ταχύτερη φόρτιση, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, μικρότερο αποτύπωμα και χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας, σύμφωνα με την εταιρεία.

«Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με την επιλογή μας από την Scandlines και τη NES ως τον κύριο πάροχο συστημάτων μπαταριών για το υβριδικό έργο φέρι μποτ Puttgarden Rødby 2024. Ανυπομονούμε για μια μακροπρόθεσμη συνεργασία με τη Scandlines για να εκπληρώσουμε το κοινό μας όραμα για την προώθηση των ηλεκτρικών και υβριδικών πλοίων, που λειτουργούν με πράσινη ενέργεια, για την υποστήριξη ενός βιώσιμου μέλλοντος», δήλωσε ο Anil Srivastava, Διευθύνων Σύμβουλος της Leclanché.

Το e-nautilia.gr στο Google NEWS

Ακολουθήστε το e-nautilia στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ναυτιλιακές ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

Διαβάστε επίσης

Πειραιάς
19°C